×
×

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان
مراقب نباشید بایدپذیرای موج سوم کروناباشید

  • کد نوشته: 9205
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۲
  • ۰
  • بیش از 14 هزار نفر در گلستان از ابتدا اسنفد 98 تا کنون با ویروس کرونا درگیر و در بیمارستان های استان بستری شدند.
    مراقب نباشید بایدپذیرای موج سوم کروناباشید
  • تبلیغ هدفمند

    بیش از ۱۴ هزار نفر در گلستان از ابتدا اسنفد ۹۸ تا کنون با ویروس کرونا درگیر و در بیمارستان های استان بستری شدند.

    دکترعلی متکی مدیرروابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گفتگو با خبرنگار بازار کسب کار آخرین آمارمبتلایان به این ویروس را طی ۲۴ ساعت گذشته اینگونه تشریع کرد و گفت : طی شبانه روز گذشته تعدا مبتلایان به کرونا در گلستان ۲۲۴ نفر بوده که منجر به بستری گردیده است که از این تعداد ۶۲ بیمار تحت مراقبت های ویژه و ۲۵ نفر دیگر به دستگاه ونتیلاتور ( اکسیژن ) وصل می باشند.

    دکتر متکی در ادامه گفت: تنها شهر در حال وضعیت قرمز بندرگز است و شهرستانهای کردکوی و مینودشت را در وضعیت هشدار و سایر شهرهای استان را در وضعیت زرد از لحاظ آلوده بودن به ویروس کووید – ۱۹ قراردارند.

    مراقب نباشید باید پذیرای موج سوم کرونا باشید
    مراقب نباشیدگرفتارموج سوم خواهید شد

    مدیرروابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به سخنان وزیر بهداشت تا ۶ ماه آینده واکسن کرونا نداریم تاکید بررعایت کامل پروتکل های بهداشتی داشت و افزود اساسی ترین راه جلوگیری از انتقال و شیوع این ویروس طبق نظرات متخصصان پزشکی رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و استفاده صحیح از ماسک می باشد که می تواند در جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی به افراد جامعه مسمرثمر باشد .

    وی ضمن اشاره به آغاز موج سوم کرونا در برخی استانهای کشور از شهروندان استان گلستان خواست تا با رعایت کامل پروتکل و دستورالعمل های بهداشت که مستلزم جلوگیری از شیوع و انتقال و ورود به فاز سوم کرونا است شوند.

    مراقب نباشید باید پذیرای موج سوم کرونا باشید
    مراقب نباشید بایدپذیرای موج سوم کروناباشید

    وی ضمن ابراز نگرانی از آغاز فصل سرما و ورود ویروس آنفولانزا در کنار کووید ۱۹ تاکید بسیاری نسبت به رعایت پروتکل ها و دستورالعملهای بهداشت داشت و از شهروندان خواست از برگزاری هر نوع مراسم و یا مهمانی رفتن و خروج از منزل برای کارهای غیر واجب نسبت مصون ماندن از این دو بیماری موجب تضمین سلامتی خود و اعضای خانواده واطرافیانشان شوند تا شاهد بروز بحران و اپیدمی نشویم که جبرانش سخت باشد.

    دکترمتکی درپایان ضمن اشاره به بازگشایی مدارس گفت: امیدواریم که با رعایت هر چه بیشتر مدیران مدارس و خانواده ها نسبت به رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی شاهد ابتلا هیچ دانش آموز و معلمی به این دو ویروس نباشیم روند آموزش طبق روال خود ادامه یابد.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *