×
×

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان
علاج واقعه را قبل ازواقعه بایدکرد

  • کد نوشته: 9627
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۶
  • ۰
  • در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید شاهد ترکیب دو ویروس کرونا و آنفولانزا که در این فصل شیوع آن شایع است و ایجاد ویروسی جدید و قوی تر و غیر قابل کنترل باشیم.
    علاج واقعه را قبل ازواقعه بایدکرد
  • تبلیغ هدفمند

    در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید شاهد ترکیب دو ویروس کرونا و آنفولانزا که در این فصل شیوع آن شایع است و ایجاد ویروسی جدید و قوی تر و غیر قابل کنترل باشیم.

    عبدالرضا فاضل- رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت : حال ۳۱ نفر از مجموع ۱۹۵ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌ها وخیم بوده در حالی که از این تعداد نیز ۶۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. این درحالی است که شهروندان همچنان اصرار بر حضور در تفرجگاه ها و مراکز تفریحی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی دارند که در صورت اصرار موج سوم شیوع دور از انتظار نیست.

    عبدالرضا فاضل با اشاره به شروع سال تحصیلی در مدارس افزود : ۸۰ درصد پروتکل‌های بهداشتی در مدارس گلستان رعایت می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه از ابتدای اسفند سال گذشته تا بدین روز ۹۶۹ بیمار کرونایی جان خود را از دست داده اند گفت متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر دیگر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به این بیماری ازدست داده اند.

    بر اساس اظهارات هادی حق شناس استاندار گلستان: بندرگز همچنان در شرایط پرخطر و قرمز قرار داشته و شهرهای مینودشت، آق‌قلا، علی‌آباد کتول، مراوه‌تپه و گمیشان در وضعیت سفید،و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

    حق شناس در این جلسه ستاد مقابله به کرونا استان ضمن اشاره به میزان پایین ابتلا در استان و میانگین بستری بیماران کرونایی در گلستان نسبت به میانگین کشوری گفت: این شرایط نباید موجب فریب و بی توجهی شهروندان به رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی شود.

    علاج واقعه را قبل ازواقعه بایدکرد
    علاج واقعه را قبل ازواقعه بایدکرد

    وی با تاکید بر اینکه :در شرایط فعلی به ازای هر یکصدهزار نفر ۱٫۳۸نفر مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستانهای استان بستری و در حال مداوا هستند که این میزان در مقایسه به کشور معادل ۱۲٫۲ نفر می باشد

    استاندار گلستان ضمن هشدار و توصیه به شهروندان استان گفت : تا زمان ریشه کن شدن این ویروس رعایت پروتکلهای بهداشتی منجمله استفاده صددرصدی از ماسک شستشوی مکرر دست ها و فاصله دومتری را در جهت مقابله با این ویروس رعایت کنند.

    نکته قابل تامل بازار کسب کار :

    علاج واقعه را قبل از واقعه باید کرد

    در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید شاهد ترکیب دو ویروس کرونا و آنفولانزا که در این فصل شیوع آن شایع است و ایجاد ویروسی جدید و قوی تر و غیر قابل کنترل باشیم.

    بنابراین توصیه می شود با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خود و اعضای خانواده مان را در مقابل این دو ویروس مصون نگه داریم تا خدای نکرده شاهد از دست دادن عزیزان مان در این شرایط نباشیم .

    هر چند می طلبد که مسئولین در چنین شرایطی که برخی از مناطق استان در طی چند ماه گذشته میزبان زمین لرزه های متوالی بوده که میهمان رسم میهمان داری را حفظ نکرده و با تکانش های شدید منجر به آوراه شدن برخی خانواده ها شده و آن ها را خانه و کاشانه نا ایمن خودبرای درامان ماندن به کوچه و خیابان پناه برده اند حال اینکه با وجود حضور مردم در زیر سقف آسمان مسئولین باید با ورود جدی تر از گذشته نسبت به مهیا ساختن زیر ساخت های لازم و مرمت و بازسازی هر چه سریعتر بناهای تخریب شده با مدیریت هر چه تمام تر مانع از جولان دو ویروس کرونا و آنفولانزا در بین شهروندان شوند چرا که در غیر اینصورت می بایست اعتباری چندین برابری نسبت به دفع و مقابله با آن صرف شود و لازم است جهت مقابله درمان پیشگیری را که سرلوحه کار است قرار داد تا دچار صرف هزینه گزاف نسبت به مقابله و مبارزه با آن نشویم.

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *