×
×

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
پنج ناشرگلستانی در نمایشگاه مجازی‌کتاب‌تهران

  • کد نوشته: 22947
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۶
  • ۰
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از حضور مستقیم پنج ناشر گلستانی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران که در بهمن ماه سال جاری برگزار شد خبر داد.
    پنج ناشرگلستانی در نمایشگاه مجازی‌کتاب‌تهران
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از حضور مستقیم پنج ناشر گلستانی در نمایشگاه مجازی کتاب تهران که در بهمن ماه سال جاری برگزار شد خبر داد.

    پنج ناشرگلستانی در نمایشگاه مجازی‌کتاب‌تهران
    پنج ناشرگلستانی در نمایشگاه مجازی‌کتاب‌تهران
    پنج ناشرگلستانی در نمایشگاه مجازی‌کتاب‌تهران

    عادله کشمیری در خصوص برپایی نمایشگاه مجازی کتاب تهران به خبرنگار هفته نامه بازار کسب و کار گفت:برگزاری نمایشگاه کتاب در تهران که به دلیل وضع موجود به صورت مجازی برپا شد یک اتفاق بسیار مبارک و میمونی بود.

    وی افزود: این نمایشگاه به صورت ۲۴ ساعته به مردم این امکان را داد تا بتوانند کتاب های موردنیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گلستان در خصوص دیگر مزیت‌های این نمایشگاه مجازی اظهار کرد: از دیگر مزایای این نمایشگاه برطرف شدن معضل اصلی نمایشگاه فیزیکی، یعنی محدودیت های فضایی و مکانی بود.در نمایشگاه مجازی ناشران  می توانند هر تعداد کتاب که مدنظرشان است بدون محدودیت فضایی به خریداران عرضه کنند.

    کشمیری در ادامه گفت: ۵ ناشر از استان گلستان در این نمایشگاه حضورمستقیم داشتند که امیدواریم در سال  آینده سهم ناشران استانی در این نمایشگاه بیشتر شود.لازم به ذکر است دوستان ما در اداره کل پست استان گلستان نیز زحمات زیادی در پی این نمایشگاه کشیدند. آن ها تمامی کتاب های خریداری شده را به صورت رایگان و در اسرع وقت به درب منازل خریداران رساندند.

    گفتنی است طبق آمار یک میلیون و ۲۵۴ هزار و پانصد جلد کتاب در این نمایشگاه فروخته شد و قریب به ۹۰۰ مرسوله پستی هم سهم مردم استان گلستان از این نمایشگاه بود.که این امر نشانگر فرهنگ مردم فرهیخته استان گلستان است.لازم به ذکر است از آمار فروش ناشران استانی در این نمایشگاه هیچ رقمی در دست نیست.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *