×
×

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان
کسب رتبه دوم پوسترجشنواره تئاتر فجرتوسط هنرمندشیروانی

  • کد نوشته: 23832
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین ابراهیم عباسپور، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان روز پنجشنبه به ایرنا اظهار داشت: این هنرمند شیروانی متولد سال ۶۹ و دانش آموخته کارشناسی ارشد گرافیک از دانشگاه مشهد است که تاکنون موفق به کسب چندین عنوان استانی و کشوری در این زمینه شده است.
    کسب رتبه دوم پوسترجشنواره تئاتر فجرتوسط هنرمندشیروانی
  • تبلیغ هدفمند

    «سروش حیدری» هنرمند شیروانی رتبه دوم مسابقه پوستر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را برای طراحی پوستر نمایش «شاه شکار» کسب کرد.

    کسب رتبه دوم پوسترجشنواره تئاتر فجرتوسط هنرمندشیروانی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین ابراهیم عباسپور، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان روز پنجشنبه به ایرنا اظهار داشت: این هنرمند شیروانی متولد سال ۶۹ و دانش آموخته کارشناسی ارشد گرافیک از دانشگاه مشهد است که تاکنون موفق به کسب چندین عنوان استانی و کشوری در این زمینه شده است.

    این هنرمند شیروانی نیز به ایرنا گفت: اینک ۱۰ سال است در رشته طراحی گرافیک فعالیت دارم که هشت سال به صورت حرفه ای پوستر تئاتر کار می کنم.

    حیدری با اشاره به موفقیت های خود در این خصوص اظهار داشت: تاکنون جوایز متعددی کسب کرده ام که نمونه آن جایزه اول جشنواره بین المللی ضامن آهو در بندرعباس، ۲ بار کسب مقام در نمایشگاه های بین المللی خارجی، جشنواره خراسان شمالی و خراسان رضوی و غیره بوده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *