×
×

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان
کشف۷دستگاه تاتوقاچاق درمانه وسملقان

  • کد نوشته: 25000
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازارکسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی مهران فر" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با فروشندگان کالای قاچاق، ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان پس از هماهنگی های قضائی اقدام به بازرسی از یک فروشگاه لوازم آرایشی کردند.
    کشف۷دستگاه تاتوقاچاق درمانه وسملقان
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف ۷ دستگاه تاتوی قاچاق به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

    کشف۷دستگاه تاتوقاچاق درمانه وسملقان

    به گزارش بازارکسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مهدی مهران فر” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با فروشندگان کالای قاچاق، ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان پس از هماهنگی های قضائی اقدام به بازرسی از یک فروشگاه لوازم آرایشی کردند.

    وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این فروشگاه تعداد ۷ دستگاه تاتوی قاچاق به همراه یک هزار و ۴۳۱ عدد انواع سوزن تاتو و مقادیر زیادی رنگ و ملحقات خالکوبی کشف و ضبط شد، افزود: ارزش این تعداد اموال مسروقه کشف شده ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

    فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و بعد از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: استفاده از کالای قاچاق بدون تاییدیه های بهداشتی در امور آرایشی می تواند تهدیدی جدی برای سلامت افراد باشد، لذا از شهروندان انتظار داریم تا در صورت اطلاع از فروش هرگونه کالای قاچاق بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *