×
×

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل
مسئولان قشرآسیب‌پذیر را دریابند

  • کد نوشته: 25426
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا ، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل افزود: نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیروز گفت به بایدن گفتم "نخواهم گذاشت ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند چه با توافق و چه بدون توافق و امنیت اسرائیل را دست یک نفر قرار نخواهیم داد"، این سخن تهدید صریح ایران به حمله و بر عهده گرفتن مسئولیت ترورهای هسته‌ای است.
    مسئولان قشرآسیب‌پذیر را دریابند
  • تبلیغ هدفمند

    نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: رژیم صهیونیستی اسرائیل عامل ترورهای هسته‌ای در ایران است که خود بر آن اعتراف کرده است.

    مسئولان قشرآسیب‌پذیر را دریابند
    مسئولان قشرآسیب‌پذیر را دریابند
    مسئولان قشرآسیب‌پذیر را دریابند

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا ، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل افزود: نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیروز گفت به بایدن گفتم “نخواهم گذاشت ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند چه با توافق و چه بدون توافق و امنیت اسرائیل را دست یک نفر قرار نخواهیم داد”، این سخن تهدید صریح ایران به حمله و بر عهده گرفتن مسئولیت ترورهای هسته‌ای است.

    وی اظهارکرد: بعضی از روشنفکران می‌گویند “چرا ما با دنیا جنگ داریم، چرا دنیا را تهدید می‌کنیم باید با دنیا آشتی کنیم” این حرف کاملا مغالطه ، عوامانه و یک شعار پوپولیستی است چون ما با دنیا جنگ نداریم، کشوری را هم تهدید نمی‌کنیم و با دنیا هم آشتی داریم جز چند کشور شرور که طبیعی است. 

    امام جمعه اردبیل بیان کرد: اکنون ما می‌خواهیم در برابر این حمله دشمن دفاع کنیم، در کدام نقطه بایستیم،  اگر در داخل بایستیم حتما شکست می‌خوریم پس ما احتیاج به نفوذ منطقه‌ای و قدرت منطقه‌ای داریم تا تهدید را از ملت خود و کشور خود دفع بکنیم.

    وی افزود: آمریکا که می‌گوید شرط آمدن من به برجام قلع و قمع نفوذ منطقه‌ای ایران است، معنایش این است که می‌خواهم زمینه حمله بسیار آسان اسرائیل به ایران را فراهم کنم و باید به آنها گفت ملت ما بسیار هوشیارتر از این است که این کلاه گشاد سرش برود.

    عاملی ادامه داد: در حال حاضر بخاطر تحریم ظالمانه آمریکا از یک طرف و بخاطر کرونا از طرف دیگر و گاهی بخاطر سوء‌مدیریت بعضی از مسئولان ، انسان‌های گرفتار در جامعه ما که عاجز از تامین نیازهای ضروری هستند زیاد شده‌اند و این امر مسئولیت سختی بر دوش متمولین گذاشته است و آنها در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی باید قشر آسیب‌پذیر را دریابند وگرنه به امانت، خیانت کرده‌اند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *