×
×

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی
بارش۳۱میلی‌متری باران دربجنورد

  • کد نوشته: 31443
  • ۱۴۰۰-۰۲-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهری هاشمی دوین روز دوشنبه به ایرنا اظهار داشت: بارندگی خوبی در ایستگاه های استان به ثبت رسیده و در این مدت میزان بارش در ینگه قلعه بجنورد ۳۰ میلی متر و در مهمانک شهرستان مانه و سملقان ۲۷ میلی متر گزارش شده است.
    بارش۳۱میلی‌متری باران دربجنورد
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: ایستگاه آبچور بجنورد با ثبت ۳۱ میلی متر باران بیشترین میزان بارش استان را در ۲۴ ساعت گذشته داشت که موجب خوشحالی کشاورزان و دامداران این خطه شد.

    بارش۳۱میلی‌متری باران دربجنورد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین مهری هاشمی دوین روز دوشنبه به ایرنا اظهار داشت: بارندگی خوبی در ایستگاه های استان به ثبت رسیده و در این مدت میزان بارش در ینگه قلعه بجنورد ۳۰ میلی متر و در مهمانک شهرستان مانه و سملقان ۲۷ میلی متر گزارش شده است.

    وی افزود: میزان بارندگی در بجنورد مرکز استان ۱۱ میلی متر بوده است.

    هاشمی دوین با اشاره به کاهش دمای هوای دما گفت: روند کاهشی دمای هوا تا فردا ادامه دارد و مردم استان افت چهار تا ۶ درجه سانتیگرادی را تجربه می کنند. 

    وی افزود: در شبانه روز گذشته کوسه در شیروان با کمینه دمای ۱۱ درجه سانتیگراد خنک ترین و اسماعیل آباد در اسفراین با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان بوده است.

    رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی اظهار داشت: در این مدت کمینه دمای بجنورد ۱۷ و بیشینه آن ۲۳ درجه سانتیگراد بوده است. 

    وی افزود: بارندگی ها امروز هم تداوم دارد که شدت آن بیشتر در مرکز و جنوب غرب استان در شهرستان های بجنورد، گرمه و جاجرم، شیروان و اسفراین و جنوب مانه و سملقان است.

    رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: بارندگی تا پایان هفته جاری به صورت پراکنده و خفیف در مناطق مختلف استان پیش بینی شده است. 

    بر اساس این گزارش سامانه بارشی از روز شنبه استان خراسان شمالی را در برگرفته است که سبب رگبار باران، رعدوبرق و تگرگ شده است. 

    بارش باران و جاری شدن سیل عصر دیروز منجر به بسته شدن محور سنخواست-جاجرم شد همچینن به بخش کشاورزی شهرستان جاجرم خسارت وارد کرد.  

    خراسان شمالی ۳۴۴ هزار هکتار عرصه زراعی و باغی دارد که به علت نبود بارش در فروردین ماه امسال حدود ۴۰ هزار هکتار از گستره کشتزارهای دیم  استان از بین رفت.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *