×
×

اعزام ۲ بازیکن بیلیارد رفسنجان به اردوی کشوری

  • کد نوشته: 33131
  • ۱۴۰۰-۰۴-۲۷
  • ۰
  • رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس شهرستان رفسنجان از راهیابی و اعزام ۲ بازیکن بیلیارد این شهرستان به اردوی برترین های زیر ۲۱ سال کشور خبر داد.
    اعزام ۲ بازیکن بیلیارد رفسنجان به اردوی کشوری
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس شهرستان رفسنجان از راهیابی و اعزام ۲ بازیکن بیلیارد این شهرستان به اردوی برترین های زیر ۲۱ سال کشور خبر داد.

    حسن اسماعیل زاده افزود: امسال از هر استان ۲ سهمیه بیلیارد برای اردوی برترین های زیر ۲۱ سال کشور در نظر گرفته شده که مجتبی زاهدی و عرفان آخوندی از رفسنجان موفق به کسب هر دو سهمیه استان برای حضور در این اردو شدند.

    وی اظهار داشت: معمولاً پذیرش سهمیه در این اردو از طریق مسابقات یا مقام هایی است که قبلا کسب شده است لذا این ۲ بازیکنی که از رفسنجان سهمیه کشوری دریافت کردند در بهمن ماه سال گذشته موفق به کسب رتبه های بین هشت رتبه برنز کشور شدند.

    این مربی و داور بین المللی رشته ورزشی بیلیارد ادامه داد: علاوه بر اینکه مجتبی زاهدی در بهمن سال گذشته در مسابقات کشوری بیلیارد شیراز و عرفان آخوندی هم در بهمن سال گذشته در مسابقات کشوری بیلیارد در تهران صاحب مقام شدند؛ دارای مقام های کشوری نائب قهرمانی زیر ۲۱ سال نیز هستند.

    وی تصریح کرد: این اردو از ۲۶ تیرماه کار خود را در پایگاه قهرمانی اسنوکر کشور واقع در ورزشگاه آزادی تهران زیر نظر مربی تیم ملی بیلیارد آغاز کرده و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد.

    اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: هیات بیلیارد رفسنجان دارای بیش از ۱۰۰ عضو است.

    رفسنجان در ۱۱۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *