×
×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
آغاز به کار دومین نشست هم اندیشی کمیسیون ایمنی راههای کشور در گلستان

  • کد نوشته: 46526
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۶
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان همزمان با شروع این نشست گفت: آسیب شناسی و واکاوی روند افزایشی تصادفات کشور برای تدوین و تبیین سیاست ها و راهکارهای سلبی و ایجابی کاهش آن در این نشست به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.
    آغاز به کار دومین نشست هم اندیشی کمیسیون ایمنی راههای کشور در گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    دومین نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان دبیرخانه های کمیسیون ایمنی راههای استان ها با هدف آسیب شناسی و واکاوی روند افزایشی تصادفات کشور به میزبانی استان گلستان از امروز در هتل کانیار علی آباد کتول آغاز به کار کرد.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان همزمان با شروع این نشست گفت: آسیب شناسی و واکاوی روند افزایشی تصادفات کشور برای تدوین و تبیین سیاست ها و راهکارهای سلبی و ایجابی کاهش آن در این نشست به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.

    عادل مصدقی افزود:نتایج مطلوب تجربیات و اقدامات موثر استان ها در کنترل ترافیک به هنگام اوج ترددها و سفرها و در مناطق پرتردد گونه های حیوانات در حال انقراض برای کاهش تصادفات جاده ای از مهمترین محورهایی است که در این دو روز به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.

    به گفته وی، رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل دفتی ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های تهران، قم، سمنان، مازندران، یزد، خراسان شمالی و جنوبی و گلستان در این نشست حضور دارند. مصدقی اظهار امیدواری کرد که برنامه ریزی و سیاست گذاری اصولی با استفاده از راهکارهای موفق استان ها و کشورهای توسعه یافته برای دستیابی به حمل و نقلی ایمن و کارا جمع بندی این نشست خواهد بود.

    گفتنی است این نشست فردا پنجشنبه هم خاتمه می یابد.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *