×
×

مدیر مسئول روزنامه بازار کسب و کار پارس
آغازی برای تجربه جدید

  • کد نوشته: 52387
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۶
  • ۰
  • نشریه بازار کسب و کار گلستان مجوز فعالیت خود را در مورخ 18 خرداد 94 از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان هفته نامه بازار کسب و کار گلستان دریافت و نخستین شماره خود را در مورخ 25 خرداد همان سال منتشر کرد...
    آغازی برای تجربه جدید
  • تبلیغ هدفمند

    نشریه بازار کسب و کار گلستان مجوز فعالیت خود را در مورخ ۱۸ خرداد ۹۴ از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان هفته نامه بازار کسب و کار گلستان دریافت و نخستین شماره خود را در مورخ ۲۵ خرداد همان سال منتشر کرد .

    این هفته نامه که با موضوعیت فرهنگی اجتماعی بر خلاف نام خود که بیشتر تصورات اقتصادی است روند فعالیت خود را آغاز کرد و از همان ابتدای آغاز سعی کرد تا مطابق سلایق شهروندان و در راستای مطرح نمودن مشکلات آنها انتشار یاید تا جایی که در همان ابتدای فعالیت تصمیم به حضور در عرصه ملی و رقابت با رسانه های ملی را گرفت و در سال ۹۵ برای نخستین بار با حضور در جمع رسانه های ملی در بیست و دومین نمایشگاه بین‌اللملی مطبوعات تهران خود را در کنار رسانه های مطرح کشوری و بین‌اللملی محک زد .

    و دستاورد آن شد آموزش دانش آموختگان دانشگاهی برای گذراندن دوره کارآموزی دانشگاهی که در طی دو سال نزدیک به ۹۰ نفر دانشجو این واحد درسی خود را در این رسانه گذراندند.

    پس از این دوره موفقیت آمیز برای دومین بار و در بیست و سومین نمایشگاه بین‌اللملی مطبوعات نیز حاضر و توانست تجربه خوبی از این بخش نیز کسب کند.

    هفته نامه بازار کسب و کار گلستان توانست در طی این مدت با بکار گیری و آموزش دانش‌آموختگان دانشگاهی موفق شد نزدیک به ۲۰ نفر را در مجموعه خود آموزش و بکار گیری کند.

    اما این رسانه استانی با توجه به درخواست های مکرر و کمبود روزنامه در استان گلستان بالاخره موفق شد پس سالها پیگیری موافقت هیات نظارت بر مطبوعات را برای صدور مجوز دومین روزنامه استان گلستان دریافت نماید اما متاسفانه طبق شیوه نامه جدید مطبوعات می بایست ۳ سال روی پای خود می ایستادیم و کودکی ۳ ساله شویم و امروز پایان آن ۳ سال است و روزنامه بازار کسب و کار پارس توانست طی این ۳ سال روی پای خود بایستد و با کسب تجربه‌های جدید امروز آغازی خواهد بود برای ورود به سال چهارم و تشنه برای کسب تجربه‌های جدید و انتقال آن به جامعه .

    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *