×
×

مدیر هتل های جهانگردی گلستان
طبخ ۱۲ نوع آش بومی در آشکده گلستان

  • کد نوشته: 1070
  • ۱۳۹۸-۰۴-۱۳
  • ۰
  • علی اکبر بصیرنیا مدیر هتل های جهانگردی گردشگری گلستان گفت: برای اولین بار بزرگترین آشکده تخصصی استان به عنوان تنها آشکده تخصصی در گروه هتل های جهانگردی با هدف ارائه غذا های بومی محلی با نازلترین قیمت در مکان سنتی  سرو می شود. بصیرنیا خاطرنشان کرد: ظرفیت پیش بینی شده برای این آشکده در ۲ […]

  • تبلیغ هدفمند

    علی اکبر بصیرنیا مدیر هتل های جهانگردی گردشگری گلستان گفت: برای اولین بار بزرگترین آشکده تخصصی استان به عنوان تنها آشکده تخصصی در گروه هتل های جهانگردی با هدف ارائه غذا های بومی محلی با نازلترین قیمت در مکان سنتی  سرو می شود.

    بصیرنیا خاطرنشان کرد: ظرفیت پیش بینی شده برای این آشکده در ۲ طبقه ،۵۰ نفر می باشد که در طبقه بالا با ظرفیت۳۰ نفر برای خانواده ها و ۲ اتاق با ظرفیت هر کدام ۱۰ نفر در طبقه پایین آن پیش بینی شده است.

    مدیر هتل های جهانگردی و گردشگری گلستان تصریح کرد: با افتتاح این مجموعه ۴ نفر  به صورت مستقیم و ۶ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول فعالیت شده اند .

    مدیر هتل جهانگردی یادآور شد:  ۱۲ نوع آش و غذای بومی محلی در این مکان سرو می شود و به دنبال آن هستیم یک غذای بومی محلی خراسان را در برنامه غذایی خود به نام قورمه مشهدی در این مجموعه سرو نماییم و با همکاری برخی از موسسین طبخ غذای بومی محلی ارتباط برقرار کرده تا ما را در این امر یاری رسانند و محصولات آنها نیز در این محل عرضه شود .

    نویسنده: هنگامه خاندوزی
    منبع: بازار کسب و کار
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *