×
×

فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد،
اجرای بیش از ۲۰۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در گلستان

  • کد نوشته: 1826
  • ۱۳۹۸-۰۸-۳۰
  • ۰
  • فرمانده سپاه نیوا استان گلستان گفت: به مناسبت هفته بسیج دو هزار ۱۵۷برنامه با ۲۸۹ عنوان در استان اجرایی خواهد شد. به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار، سردار حسین معروفی در جمع خبرنگاران استان از برگزاری دو هزار و ۱۵۷ برنامه با ۲۸۹ عنوان به مناسبت هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: […]

    اجرای بیش از ۲۰۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده سپاه نیوا استان گلستان گفت: به مناسبت هفته بسیج دو هزار ۱۵۷برنامه با ۲۸۹ عنوان در استان اجرایی خواهد شد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار، سردار حسین معروفی در جمع خبرنگاران استان از برگزاری دو هزار و ۱۵۷ برنامه با ۲۸۹ عنوان به مناسبت هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: این برنامه ها با هفت سر فصل اجرایی می شود که ۳۳۶ مورد به صورت شاخص و ۴۰ برنامه هم به صورت محوری برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه برنامه‌ های ایام هفته بسیج در قالب پروژه ‌های اقتصاد مقاومتی، محرومیت ‌زدایی، برنامه‌ های فرهنگی و هنری، دفاعی و رزمی، ورزشی، نظام تربیتی شجره طیبه صالحین، افتتاح و کلنگ ‌زنی پروژه‌های عمرانی و غیره در استان اجرایی خواهد شد، افزود: طبق پیش بینی های انجام شده دو هزار نشست حلقه صالحین در پایگاه ‌های بسیج، ۱۲۰ نشست بصیرتی و ۲۰۰ محفل انس با قرآن کریم در این ایام اجرایی می شود.

    فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، انجام وزیت رایگان، برپایی بیمارستان صحرایی، برپایی ۳۰ نمایشگاه هنری، برگزاری ۴۰ یادواره شهید، یادواره ۲۸۶شهید ورزشکار، یادواره ۶۰۰  شهید فرهنگی و دانش‌آموز، یادواره هزار و ۲۰۰ شهید بسیجی استان گلستان،  دیدار با خانواده شهدا ، انجام جشن های محله رضویون، پیاده ‌روی منتظران ظهور در مراوه‌تپه، کلنگ ‌زنی المان شهدای خدمت و رونمایی از جاده ایثار گمیشان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال مبلغ چهار میلیارد تومان اعتباربرای اهدا جهزیه به زوج های کم بضاعت اختصاص داده شد که  100 سری جهزیه در هفته بسیج و ۳۰۰ سری دیگر تا پایان سال جاری بین زوج ها شناسایی شده توزیع می شود.

    وی با اشاره به اینکه اکنون بازسازی هزار و ۶۲۰ واحد مسکونی در مناطق سیل ‌زده استان از سوی بسیج در حال انجام است، افزود: در حال حاضر هزار و ۱۷۵ واحد تکمیل و در اختیار مردم قرار گرفته است که مابقی آن طی ۱۰ روز آینده به اتمام خواهد رسید.

    معروفی اظهار کرد: ساخت ۳۰۰ واحدمسکونی دیگر در مناطق سیل زده از جمله برنامه ها است که در دهه مبارک فجر تحویل خواهیم داد.

    وی با بیان اینکه بسیج صرفاً یک مرکز نظامی نیست بلکه یک فکر، ایده و آرمان در انقلاب اسلامی است، یادآور شد: بسیج یک تفکر، جریان و آرمان بوده که به دنبال انجام رسالت انسانی و انقلابی است. مکتبی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن از مولفه‌های اصلی بسیج محسوب می شود.

    همچنین وی در ادامه با اشاره به جریانی که طی روزهای گذشته در کشور از جمله استان گلستان رخ داد، گفت: در بحث امنیت کشور و حفظ آن رسانه ها نقش بسیار مهمی برعهده دارند و باید توجه داشت حفظ  نگهداری از وحدت از جمله موضوعاتی است که باید نسبت به آن توجه داشت.

    معروفی اظهار کرد: با تمام مشکلات اقتصادی که در جامعه وجود دارد اما مردم استان گلستان همچون دیگر مردم ایران صف خود را از فتنه گران جدا کردند و باری دیگر پایبندی خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به خوبی به تصویر کشاندند.

    فرمانده سپاه نینوای استان با اشاره به دست‌ها و نقش آشکار دشمنان در آشوب‌های اخیر عنوان کرد: در جریان فتنه اخیر موضع آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، وهابیت و سعودی‌ها و مدیریت صحنه‌ای منافقان و سلطنت‌طلبان برای اجاره کردن انسان‌های خودفروخته آشکار و صریح بود اما بسیجیان، نیروهای امنیتی و انتظامی برای آبرو و عزت ملت ایران جهاد کردند.

    وی با اشاره به اینکه امنیت در جامعه از هر مولفه‌ای با اهمیت‌تر است چرا که عمران و آبادانی، پیشرفت علمی، سلامت و غیره ذیل امنیت تعریف می ‌شود، یادآور شد: دشمن به دنبال پایین آوردن آستانه تحمل گروه‌های سیاسی و ایجاد نا امنی است که این دشمنی هاپایان پذیر نخواهد بود و در چنین مواقع مدیریت از صنایع و منابع داخلی کشور یک اصل است.

    معروفی با اشاره به اینکه همان گونه که مردم در مقابل فتنه های دشمنان ایستادگی می کنند از مسئولان هم انتظار دارند تا به مطالبه‌ها و خواسته‌های بحق آنان برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها توجه کنند، اظهار کرد: برای جلو گیری از سو استفاده برخی سودجیان سپاه و بسیج این آمادگی را دارند با برگزاری دوره های تخصصی نیروهای خود را برای بازرسی از بازار در اختیار دستگاه های مربوطه قرار دهد.

    نویسنده: فایزه نوچمنی
    منبع: بازار کسب و کار
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *