×
×

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی
رصدایمنی جاده‌های خراسان شمالی توسط۶۰تیم پلیسی

  • کد نوشته: 28945
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ سجاد نامور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این نیروها هم اینک در حال خدمت و آماده باش کامل برای رصد جاده های اصلی و فرعی استان هستند.
    رصدایمنی جاده‌های خراسان شمالی توسط۶۰تیم پلیسی
  • تبلیغ هدفمند

     معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: در راستای ارائه خدمات ایمنی، ۶۰ تیم پلیس‌راه برای تامین امنیت جاده‌های این استان در روز ۱۳ فروردین فعال شدند.

    رصدایمنی جاده‌های خراسان شمالی توسط۶۰تیم پلیسی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ سجاد نامور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این نیروها هم اینک در حال خدمت و آماده باش کامل برای رصد جاده های اصلی و فرعی استان هستند.

    وی در خصوص محدودیت های ترافیکی در روز ۱۳ فروردین نیز افزود: وانت بارهای حامل سرنشین عقب و موتور سیکلت های فاقد کلاه ایمنی ممنوعیت تردد دارند و همچنین تردد کامیون  کِشنده در محور های فرعی نیز ممنوع است.

    وی بر رعایت قوانین راهنمایی و  رانندگی در راه های فرعی و روستایی نیز تاکید کرد و اظهار داشت: از رانندگان و شهروندان می خواهیم که در جاده های روستایی با سرعت غیر مجاز حرکت نکنند و سبقت غیر مجاز نیز نداشته باشند، سرعت بالا در پیچ ها موجب انحراف به چب، خارج شدن از جاده و واژگونی خواهد شد.

    سرهنگ نامور در بخش دیگری از سخنانش از شهروندان خواست تا سبزه نوروزی را بر روی خودروها نگذارنند و افزود: علاوه بر کثیف شدن جاده و تخلف کردن باعث حادثه سایر خودروها و به خصوص موتورسیکلت ها نیز خواهد شد.

    معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از رانندگان خواست تا در حاشیه جاده ها توقف نکنند و گفت: شهروندان مراقب عبور عابران پیاده و کودکان باشند، خانواده ها از ورود بی مورد به سطح جاده ها پرهیز کنند.

    سرهنگ نامور با بیان اینکه بیشتر جاده های فرعی استان کوهستانی است اظهار داشت: از رانندگان می خواهیم که با سرعت مطمئن در جاده ها رانندگی کنند و اگر در جاده های خاکی تردد می کنند و لاستیک ها بعضا گلی خواهد شد بعد از ورود به جاده های اصلی مواظب لغزندگی باشند.

    براساس آمار مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی با شروع تعطیلات نوروزی تردد در محورهای این استان روند افزایشی به خود گرفته به طوری که نسبت به تعطیلات ابتدایی نوروز سال قبل این تردد ها تا بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است. 

    طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و ۳۴۳ کیلومتر است که ۱,۵۴ درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده است.

    اکنون ۱۶۶ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۲ کیلومتر راه اصلی و ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.

    طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و ۶۵۴ کیلومتر است که ۳,۶ درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در رتبه ۱۳ استان های کشور قرار گرفته است.

    طول راه های شریانی استان هم ۶۳۷ کیلومتر است که ۱,۸ از راه های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *