×
×

مستند «وداع در تپه نقره‌ای» در کانادا به نمایش در می‌آید

  • کد نوشته: 34116
  • ۱۴۰۰-۰۹-۰۱
  • ۰
  • در جشنواره فیلم منا ۳۸ اثر شامل فیلم های کوتاه و بلند و مستند از هنرمندان خاورمیانه و شمال آفریقا با هم رقابت می‌کنند.
    مستند «وداع در تپه نقره‌ای» در کانادا به نمایش در می‌آید
  • تبلیغ هدفمند

    مستند “وداع در تپه نقره‌ای” ساخته مهدی صاحبدل و یاشار کمیزی فیلمسازان گلستانی با انتخاب جشنواره بین‌المللی فیلم ونکوور کانادا در این کشور به نمایش گذاشته می‌شود.به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، این مستند روایتی از حماسه آفرینی مردم گمیشان در برابر سیل است که در سومین حضور جهانی خود در کنار هفت فیلم مستند دیگر در بخش مسابقه اصلی جشنواره منا حضور دارد.

    مستند «وداع در تپه نقره‌ای» در کانادا به نمایش در می‌آید

    در جشنواره فیلم منا ۳۸ اثر شامل فیلم های کوتاه و بلند و مستند از هنرمندان خاورمیانه و شمال آفریقا با هم رقابت می‌کنند.

    تصویربرداری این مستند ۲۰ دقیقه‌ای سال ۱۳۹۸ و همزمان با وقوع سیل گمیشان آغاز شده و در  اوایل سال جاری نیز تولید آن به پایان رسید و موضوع کلی این مستند درباره تلاش مردم گمیشان برای نجات شهر در زمان سیل است و ماجراهای واقعی سیل را به تصویر می کشد.

    ساخت فیلم مستند وداع در تپه نقره ای در سال جاری در چهارمین جشنواره  بین‌المللی کالاکری هند در بخش فیلم‌های مستند منتخب نمایش و  اکران شد و قرار است بیست و یکم نوامبر امسال نیز در جشنواره فیلم منا در کانادا به مدت هفت شب در این کشور به صورت آنلاین به نمایش گذاشته شود.

    فیلم مستند وداع در تپه نقره ای پیش از این برنده جایزه بهترین مستند دهمین جشنواره بین المللی فیلم امید، کاندیدای بهترین مستند شانزدهمین جشنواره بین المللی صلیب سرخ و منتخب کالاکری هند شده است.

    یادآوری می شود، فیلم مستند وداع در تپه نقره ای با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران تهیه شده و در ساخت این مستند گیسو آزادروش طراحی و ترکیب صدا، سارا براتی تدوین، سهراب نوربخش و محمود نوری اصلاح رنگ نور و مسعود کمی عکاسی را به عنوان عوامل فیلم برعهده داشتند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *