×
×

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی
مددجویان خراسان شمالی۳۰۳میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی دریافت کردند

  • کد نوشته: 10318
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۲
  • ۰
  • مجید الهی راد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی به خبرنگار بازار کسب کار گفت: ۸۳۵ طرح اشتغالزایی مددجویان که اکثریت در بخش کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی میباشد در ۶ ماهه نخست سال جاری، اعتباری بالغ بر۳۰۳ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است. که 491 طرح از منابع قرض الحسنه با اعتباری بالغ بر 240میلیاردريال و 312طرح نیز با اعتبار 42 میلیارد و 120 میلیون ريال از محل منابع اعتباری این سازمان به متقاضیان جهت ایجاد اشتغال پرداخت شده است.
    مددجویان خراسان شمالی۳۰۳میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی دریافت کردند
  • تبلیغ هدفمند

    مجید الهی راد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی به خبرنگار بازار کسب کار گفت: ۸۳۵ طرح اشتغالزایی مددجویان که اکثریت در بخش کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی میباشد در ۶ ماهه نخست سال جاری، اعتباری بالغ بر۳۰۳ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است. که ۴۹۱ طرح از منابع قرض الحسنه با اعتباری بالغ بر ۲۴۰میلیاردریال و ۳۱۲طرح نیز با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال از محل منابع اعتباری این سازمان به متقاضیان جهت ایجاد اشتغال پرداخت شده است.

    وی ضمن اشاره به تسهیلات پرداخت شده به روستائیان افزود: ۳۲ طرح اشتغالزایی نیز از محل تسهیلات روستایی پرداخت به مردم منطقه پرداخت شده است.

    الهی راد با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد بوده گفت: اشتغال و فراهم کردن زمینه درآمدزایی خانوارهای تحت پوشش از نمونه طرح‌های ایجاد اشتغال و پاشیدن بذر روحیه امید و خودباوری در مددجویان می باشد که زمینه توانمندی آن‌ها را در جامعه فراهم می‌ کند.

    وی در ادامه با اشاره اقدامات اشتغال‌زایی صورت گرفته افزود: برای اشتغال‌زایی مددجویان سال گذشته بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از محل قرض‌الحسنه بانک‌ها، صندوق امداد ولایت و توسعه طرح‌های اشتغال روستایی هزینه گردیده است.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: سه هزار و ۴۶۲ مددجوی این نهاد  در سال ۹۸ صاحب شغل شده‌اند که سه هزار و ۷۶ نفر از طریق دریافت تسهیلات مشغول به کار شدند.

    جمعیتی در حدود ۱۲۰ هزار نفر با بیش از ۶۰ هزار ۲۵۵ خانوار تحت پوشش حمایتی کمیته امداد امام خمینی ( ره ) در خراسان شمالی هستند. ۴۴درصد جمعیت ۸۶۳هزار نفری خراسان شمالی ساکن روستاها هستند که متاسفانه از لحاظ سرانه درآمد خانوار استان جز آخرین رده در بین استانهای کشور می باشد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *