مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: گازرسانی به 4 هزار و 300 روستا در دست اجراست.
×
×

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
اجرا گازرسانی به ۴۳۰۰ روستای کشور

  • کد نوشته: 10601
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۵
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: گازرسانی به 4 هزار و 300 روستا در دست اجراست.
    اجرا گازرسانی به ۴۳۰۰ روستای کشور
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: گازرسانی به ۴ هزار و ۳۰۰ روستا در دست اجراست.

    اجرا گازرسانی به 4300 روستای کشور
    اجرا گازرسانی به ۴۳۰۰ روستای کشور

    حسن منتظرتربتی در مراسم افتتاح طرح‌های گازرسانی کرمان در ارتباط ویدئوکنفرانسی با رئیس جمهور در شهداد کرمان اظهار داشت: ۳۲ هزار روستا در این دولت از نعمت گاز برحوردار شده‌اند و گازرسانی به ۴ هزار و ۳۰۰ روستا در دست اجرا است.

    مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه امیدواریم تا پایان دولت ۳۵ هزار روستای کشور گازدار شوند، عنوان کرد: در این دولت در هر هفته ۵۰ روستا از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

    تربتی با تأکید بر اینکه گازرسانی را در سطح کشور با شتاب دنبال می‌کنیم و تا پایان امسال ۵ شهر و ۹۰ روستای کرمان به شبکه گاز متصل می‌شوند‌، گفت: در این دولت تعداد روستاهای گازدار استان کرمان به سه برابر افزایش پیدا کرده است.

    منوچهر فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان نیز اظهار کرد: امروز طرح گازرسانی به پنج شهر مشتمل بر ۵ هزار و ۵۲۸ خانوار و ۱۴۶ روستا مشتمل بر ۱۱ هزار و ۱۹۸ خانوار و گازرسانی به  150 واحد تولیدی و صنعتی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۸ میلیارد تومان افتتاح شد.

    وی بیان داشت: همچنین امروز پروژه کلنگ‌زنی گازرسانی به یک شهر و ۱۶۱ روستا، ۱۹۹ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۷۲ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان خاطرنشان کرد: ۷۵ درصد استان کرمان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

    به گزارش فارس، طرح گازرسانی در شهر شهداد، اندوهجرد، و دهستان سیرچ از توابع بخش شهداد و دهستان جوشان و روستاهای تابع از بخش گلباف با حضور مدیرعامل شرکت گاز کشور و در ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور با اعتبار بالغ بر ۶۶٫۷ میلیارد تومان افتتاح شد.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *