×
×

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج
توان آمادگی بیشتر برای مقابله با بلایای طبیعی

  • کد نوشته: 11012
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۹
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به ۲۰ مهرماه روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی، گفت: آمادگی مردم، متولیان امر و مسؤولان اجرایی این استان برای مقابله هر چه بهتر با انواع بلایای طبیعی بیشتر شود.
    توان آمادگی بیشتر برای مقابله با بلایای طبیعی
  • تبلیغ هدفمند

     نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به ۲۰ مهرماه روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی، گفت: آمادگی مردم، متولیان امر و مسؤولان اجرایی این استان برای مقابله هر چه بهتر با انواع بلایای طبیعی بیشتر شود.  

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: این امر منجر به وارد آمدن آسیب های کمتر به زندگی مردم، ابنیه ها و زیرساخت های مختلف کهگیلویه و بویراحمد هنگام بروز بلایای طبیعی می شود. 

    وی ۲۴ مهرماه روز وقف را یادآور شد و افزود: وقف یک سنت حسنه، صدقه جاریه و احسان ماندگار بوده و اهمیت ویژه ای دارد. 

    نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: وقف انواع و اقسامی دارد و ابعاد گسترده ای را نیز شامل می شود. 

    حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: ترویج روزافزون فرهنگ وقف بین قشرهای مختلف مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد ضروری بوده زیرا در این صورت بخش عمده ای از مشکلات جامعه به  ویژه در زمینه اقتصادی کاهش می یابد.  

    وی ابراز داشت: فرهنگ وقف در گذشته بین مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد به طور گسترده رواج داشت اما امروزه تا حدودی مورد بی توجهی و بی مهری قرار گرفته است. 

    نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: گاهی اوقات شکستگی لوله ها و خطوط انتقال آب در نقاط مختلف این استان به ویژه شهر یاسوج مشاهده می شود که نتیجه آن هدررفت منابع آبی است. 

    حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: آب با تلاش و هزینه بالایی تأمین و در اختیار مردم قرار می گیرد و به همین دلیل نیز باید بیش از پیش قدردان آن بود و از هدر رفت آن جلوگیری کرد. 

    وی افزود: متولیان امر و مسؤولان شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد فرسودگی و شکستگی لوله ها و خطوط انتقال آب این استان را در کمترین زمان ممکن اصلاح و ترمیم کنند. 

    نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: بیماری کرونا وارد زندگی مردم کشور و این استان شده و تا زمان کشف دارو یا واکسن آن چاره ای جز رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی نیست. 

    حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: این بیماری خطرناک بسیاری از امور، فعالیت ها و مشاغل را در کشور و کهگیلویه و بویراحمد مختل و تعطیل کرده و معلوم نیست که چه موقع ریشه کن شود. 

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *