×
×

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان
رعایت۹۶مدرسه درپروتکل‌های بهداشتی بطورکامل

  • کد نوشته: 11021
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۹
  • ۰
  • مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: در بازدیدهای انجام شده ۹۶ مدرسه این استان پروتکل‌های بهداشتی را بطور کامل رعایت می‌کنند.
    رعایت۹۶مدرسه درپروتکل‌های بهداشتی بطورکامل
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: در بازدیدهای انجام شده ۹۶ مدرسه این استان پروتکل‌های بهداشتی را بطور کامل رعایت می‌کنند.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین “علیرضا نخعی” روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه هر مدرسه بایستی ۲۰ بند مندرج در دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کند تا شرایط برگزاری آموزش حضوری را داشته باشد اظهار داشت: اگر آموزشگاهی ۲۰ آیتم را به طور کامل انجام داده باشد کلاس ها به صورت حضوری در غیر اینصورت برگزاری کلاس باید غیرحضوری باشد.

    وی افزود: با توجه به بازدیدهای مشترک کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش تنها تعداد ۹۶ آموزشگاه دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و امتیاز ۱۰۰ را کسب کرده اند.

    رعایت۹۶مدرسه درپروتکل‌های بهداشتی بطورکامل
    رعایت۹۶مدرسه درپروتکل‌های بهداشتی بطورکامل

    نخعی همچنین اظهار داشت: براساس بازدیدهای مشترک کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش مطابق چک لیست مشترک، از یکهزار و ۸۰۰آموزشگاه شهری و روستایی بازدید و نظارت دقیق به عمل آمد.

    وی ادامه داد: بر اساس بازدید های صورت گرفته و ارائه بازخورد به مدیران شهرستان و مناطق جهت رفع نواقص یا عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تعداد قابل توجهی از مدارس نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقدام نموده و برگزاری کلاس در آن مدارس به صورت حضوری صورت می گیرد.

    مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تقدیر از نظارت مستمر کارشناسان بهداشتی علوم پزشکی در مدارس گفت: از بین مدارسی که نمره قبولی نگرفته و پروتکل ها را به صورت صد درصدی رعایت نمی‌کنند باید سریعا نسبت به تهیه ملزومات و اجرای کامل دستورالعمل ها جهت انجام پروتکل های بهداشتی اقدام شود و لازمه این امر تشدید نظارت است که باید با نظارت دقیق و برنامه‌ریزی لازم به خانواده ها اطمینان خاطر دهیم که مدرسه برای حضور ایمن دانش آموزان مهیا است.

    ۳۶۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه استان تحصیل می کنند.

    لرستان اکنون در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *