×
×

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه
نگاه ما برای رشد اقتصاد کشور بایدبه داخل باشد

  • کد نوشته: 11034
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۹
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، توجه به اقتصاد و معیشت مردم را یکی از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: براساس تجارت ۲۰۰ سال اخیر، برای رشد اقتصاد کشور باید نگاهمان به داخل باشد.
    نگاه ما برای رشد اقتصاد کشور بایدبه داخل باشد
  • تبلیغ هدفمند

    نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، توجه به اقتصاد و معیشت مردم را یکی از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: براساس تجارت ۲۰۰ سال اخیر، برای رشد اقتصاد کشور باید نگاهمان به داخل باشد.

    آیت‌الله «مصطفی علما» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه در مسجد جامع با اشاره به نامگذاری‌های ۱۰ سال اخیر رهبر معظم انقلاب با موضوع اقتصاد، افزود: این موضوع نشان دهنده میزان اهمیت وضعیت اقتصادی کشور و توجه به دغدغه های مردم از سوی رهبر معظم انقلاب دارد.

    وی با اشاره به وجود منابع خدادادی فراوان در کشور، گفت: با این همه منابع از جمله نفت و گاز نباید این همه بیکار داشته باشیم و وضعیت اقتصادی کشور نابسامان باشد.

    او مهمترین مساله فعلی کشور را رسیدگی به وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور دانست و تاکید کرد که همه مسوُولان باید در لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب به فکر رفع مشکلات مردم باشند.  

    وی از همه متخصصان علوم اقتصادی کشور خواست برای رفع مشکلات اقتصادی کشور برنامه‌ریزی کنند و نظر بدهند تا از این شرایط خارج شویم. 

    نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه با قدردانی از ملت ایران بابت حضور همراه با رعایت توصیه‌های بهداشتی در مراسم‌های مربوط به ماه محرم و اربعین حسینی (ع)، گفت: ملت ایران در لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب به خوبی عزاداری های روز اربعین را اجرا کردند.

    آیت‌الله علما همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای همگان واجب دانست و افزود: برای رهایی از ویروس کرونا باید توصیه های بهداشتی را رعایت کنیم.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *