×
×

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گلستان 
راه‌کارهایی برای حل‌مسائل اقتصادی

  • کد نوشته: 52524
  • ۱۴۰۳-۰۱-۰۸
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ نورانی اظهارکرد: در سال 1402 تیم های تخصصی ویژه ای در سازمان و همچنین با دستگاه های اجرایی استان برگزار شد که در سال 1403 با اهتمام ویژه ای بتوانیم به دستاوردهایی که مورد توجه دولت سیزدهم می باشد در استان محقق سازیم...
    راه‌کارهایی برای حل‌مسائل اقتصادی
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گلستان گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مصمم است در سال ۱۴۰۳،برنامه ها و راهکارهایی که برای حل مسائل اقتصادی استان در نظر دارد،اجرایی نماید.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین؛ نورانی اظهارکرد: در سال ۱۴۰۲ تیم های تخصصی ویژه ای در سازمان و همچنین با دستگاه های اجرایی استان برگزار شد که در سال ۱۴۰۳ با اهتمام ویژه ای بتوانیم به دستاوردهایی که مورد توجه دولت سیزدهم می باشد در استان محقق سازیم.

    وی با اشاره به ضرورت اقدامات انجام گرفته،افزود: تلاش ما بر این است که مشکلات مردم استان در سال ۱۴۰۲ با سفرهای استانی که با حضور استاندار گلستان انجام شده است،مرتفع گردد تا انشاالله بتوانیم به دستاورد مثبتی در مسیر توسعه و آبادانی استان دست یابیم.

    نورانی معتقد است،خط مشی بایستی بر مبنای مناطق و اقشار آسیب پذیر جامعه باشد تا به نفع مردم استان صورت گیرد و باعث شود که رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال با کمک بخش خصوصی و سرمایه گذاران فعال محقق شود.

    وی تاکیدکرد: در سال ۱۴۰۳ بدنبال توسعه بخش خصوصی و تعاونی های استان باشیم تا برآیند برنامه ریزی با مشارکت مردمی،جهش چشمگیری در حل مسائل اقتصادی استان و زنجیره ارزش تولیدی داشته باشیم.

    رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گلستان تصریح کرد :وقتی به عملکرد سازمان در سال ۱۴۰۲ توجه می کنیم،دستاوردهای مثبت و تجربه های موفقی در این دوره زمانی مشاهده می کنیم که این مساله در دوره زمانی میان مدت و بلند مدت اثرات قابل توجهی در توسعه استان خواهد داشت.

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *