×
×

سرپرست ثبت احوال لرستان
ثبت۲۰هزارو۶۲۴ولادت درلرستان

  • کد نوشته: 18127
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین فریبرز امیری روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: از مجموع ولادت های ثبت شده طی امسال ۱۰ هزار و ۸۶۸ مورد معادل ۵۲.۷ درصد پسر و ۹ هزار و ۷۵۶ مورد معادل ۴۷.۳ درصد دختر بوده‌اند و به ازای هر ۱۱۱ پسر، ۱۰۰ دختر در لرستان متولد شده است.
    ثبت۲۰هزارو۶۲۴ولادت درلرستان
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست ثبت احوال لرستان در خصوص جزئیات این خبر گفت: ۲۰هزار و ۶۲۴ ولادت امسال در استان به ثبت رسیده است که ۵۲.۷ درصد از این تعداد فرزند پسر هستند.

    ثبت۲۰هزارو۶۲۴ولادت درلرستان

    ثبت۲۰هزارو۶۲۴ولادت درلرستان
    ثبت۲۰هزارو۶۲۴ولادت درلرستان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین فریبرز امیری روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: از مجموع ولادت های ثبت شده طی امسال ۱۰ هزار و ۸۶۸ مورد معادل ۵۲.۷ درصد پسر و ۹ هزار و ۷۵۶ مورد معادل ۴۷.۳ درصد دختر بوده‌اند و به ازای هر ۱۱۱ پسر، ۱۰۰ دختر در لرستان متولد شده است.

    وی با بیان اینکه میانگین سن مادران در استان ۲۹.۶ و پدران ۳۴.۶ سال بوده است بیان کرد: از مجموع ولادت‌های ثبت شده در لرستان ۱۲ هزار و ۹۲۶ مورد معادل ۶۲.۷ درصد در شهرها و هفت هزار و ۶۹۸ مورد در روستاها به ثبت رسیده است.

    امیری اظهار داشت: طی این مدت در هر شبانه روز به طور متوسط ۷۵ و هر ساعت حدود سه نوزاد در لرستان متولد شده است.

    وی با بیان اینکه ۹۸.۷ درصد از ولادت‌های لرستان در مهلت قانونی ۱۵ روزه به ثبت رسیده‌اند گفت: امسال ۳۴۲ مورد از ولادت‌های ثبت شده نوزادان دو قلو، ۱۲ مورد سه قلو و ۲ مورد چهار قلو بودند.

    سرپرست ثبت احوال لرستان گفت: ۹ ماهه امسال اسامی آراد با ۳۶۸ مورد، حسین ۳۶۲، امیرعلی ۲۵۲ ، امیرحسین ۲۴۶ و علی با ۲۴۴ مورد بیشترین فراوانی نام های پسرانه و رستا با ۴۳۱ مورد، فاطمه ۳۲۰، آوا ۲۵۱، همتا ۲۰۹ و هانا با ۱۵۲ نفر بیشترین انتخاب را از میان نام های دخترانه داشته اند.

    امیری همچنین با بیان اینکه ۹ ماهه امسال ۱۱ هزار و ۸۳۳ مورد ازدواج در لرستان به ثبت رسیده است اضافه کرد: هر شبانه روز ۴۳ مورد ازدواج در استان ثبت شده و میانگین سن ازدواج‌های بار اول برای مردان ۲۷.۸ و برای زنان ۲۲.۹ سال بوده است.

    سرپرست ثبت احوال لرستان با اشاره به ثبت ۲ هزار و ۹۹۲ مورد طلاق در استان طی ۹ ماهه امسال عنوان کرد: در هر شبانه روز به طور متوسط ۱۱ واقعه طلاق به ثبت رسیده است.

    امیری میانگین سن طلاق در استان را برای مردان ۳۵.۹ و زنان ۳۱.۲ سال اعلام کرد و افزود: از مجموع طلاق‌های ثبت شده در لرستان ۳۲۰ مورد معادل ۱۰.۷ درصد کمتر از یک سال زندگی بوده است.

    جمعیت لرستان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *