×
×

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی
ازسرگیری فعالیت‌ مراکزفرهنگی وهنری خراسان جنوبی

  • کد نوشته: 20169
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سید علی زمزم اعلام کرد: با بهبود تدریجی وضعیت کرونا و کاهش آمار فوتی‌ها و مبتلایان از سویی و تغییر وضعیت برخی شهرها از نارنجی (پرخطر) به زرد (متوسط خطر) و برخی شهرهای زرد به آبی (کم خطر)، فعالیت مراکز فرهنگی و هنری نیز در این شهرها از سر گرفته می‌شود.
    ازسرگیری فعالیت‌ مراکزفرهنگی وهنری خراسان جنوبی
  • تبلیغ هدفمند

    بیرجند – بازار کسب کار آنلاین- معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از آغاز مجدد فعالیت‌های هنری، سالن‌های تئاتر و سینما در شهرهای استان به علت تغییر رنگ از نارنجی به زرد و آبی خبر داد.

    ازسرگیری فعالیت‌ مراکزفرهنگی وهنری خراسان جنوبی

    ازسرگیری فعالیت‌ مراکزفرهنگی وهنری خراسان جنوبی
    ازسرگیری فعالیت‌ مراکزفرهنگی وهنری خراسان جنوبی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سید علی زمزم اعلام کرد: با بهبود تدریجی وضعیت کرونا و کاهش آمار فوتی‌ها و مبتلایان از سویی و تغییر وضعیت برخی شهرها از نارنجی (پرخطر) به زرد (متوسط خطر) و برخی شهرهای زرد به آبی (کم خطر)، فعالیت مراکز فرهنگی و هنری نیز در این شهرها از سر گرفته می‌شود.

    وی بیان کرد: در شهرهای زرد و آبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری امکان برگزاری نمایش در سالن‌ها وجود دارد.

    معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: تغییر گروه مشاغل سینمایی از سه به ۲ نیز بازگشایی سینماها و دیگر مراکز فرهنگی و هنری را تسهیل خواهد کرد.

    براساس آخرین رنگ‌بندی در خراسان جنوبی که روز شنبه ۲۰ دی اعلام شد، شهرستان‌های سربیشه و بشرویه در وضعیت آبی (کم خطر) و ۹ شهرستان‌ دیگر استان از جمله بیرجند در وضعیت زرد (متوسط خطر) قرار دارند.

    وضعیت قبلی مربوط به هفته گذشته بود که رنگ ۱۰ شهرستان خراسان جنوبی، زرد و بیرجند نارنجی رنگ بود و در رنگ‌بندی جدید، شهرستان بیرجند پس از مدت‌ها وضعیت زرد پیدا کرد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *