×
×

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان
بیش از۴۰۰فقره پرونده به مراکزمددکاری کلانتری هاارجاع شد

  • کد نوشته: 22577
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ "سجاد نامور" در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، مشاوران و مددکاران شاغل در ناجا را فرماندهان پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و اظهار داشت: تلاش ها و پیگیری های مداوم این قشر از کارکنان انتظامی هر روز بیشتر از گذشته در مواجهه با مسائل اجتماعی و فرهنگی نمود پیدا می کند.
    بیش از۴۰۰فقره پرونده به مراکزمددکاری کلانتری هاارجاع شد
  • تبلیغ هدفمند

    معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه در دی ماه سال جاری تا کنون ۴۷۶ فقره پرونده به مراکز مددکاری کلانتری های سطح استان ارجاع شده است، گفت: در طول این مدت ۸۲ درصد از پرونده های ارجاع شده به این دوایر به مصالحه و سازش منتهی شده است.

    بیش از۴۰۰فقره پرونده به مراکزمددکاری کلانتری هاارجاع شد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ “سجاد نامور” در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، مشاوران و مددکاران شاغل در ناجا را فرماندهان پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و اظهار داشت: تلاش ها و پیگیری های مداوم این قشر از کارکنان انتظامی هر روز بیشتر از گذشته در مواجهه با مسائل اجتماعی و فرهنگی نمود پیدا می کند.

    وی با اشاره به اینکه آگاهی دادن به خانواده ها راز بقای تحکیم بنیان خانواده است، افزود: اگر چه خانواده یک نهاد کوچک اجتماعی است و از یک زن و مرد حادث شده است ولی شرط بقای آن ایمان و معنویت گرایی اعضای خانواده و وجود عشق و محبت در آن است.

    وی رسالت وجودی مشاوران را در مراکز مشاوره و واحد های مددکاری اجتماعی کلانتری ها آگاهسازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و افزود: با تلاش مداوم و قابل قبول کارشناسان حیطه مشاوره و مددکاری در دی ماه سال جاری بیش از ۴۰۰ نفر از اقشار مختلف جامعه از خدمات مشاوره، روانشناسی و مددکاری پلیس بهره مند شده اند.
    سرهنگ نامور مشاوران و مددکاران شاغل در ناجا را فرماندهان پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: تلاش ها و پیگیری های مداوم این قشر از کارکنان انتظامی هر روز بیشتر از گذشته در مواجهه با مسائل اجتماعی و فرهنگی نمود پیدا می کند.

    وی با اشاره به مصالحه ۸۲ درصدی پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری این فرماندهی در دی ماه سال جاری، یاد آور شد: پرونده های زوجین دارای اختلاف و در شرف طلاق نیز علاوه، بر ارجاع به کلانتری ها به صورت جداگانه به مرکز مشاوره استان ارجاع داده می شود.

    وی با بیان اینکه از بین پرونده های ارجاع شده به دوایر مددکاری کلانتری ها ۸۵ فقره پرونده به مراجع قضائی ارسال شده است، تصریح کرد: تعداد ۵۵۵ فقره پرونده نیز در حوزه روانشناختی مورد بررسی قرار گرفته است.
    معاون اجتماعی پلیس خراسان شمالی همچنین ابراز امیدواری کرد که با توسعه و تقویت این واحد اجتماعی کلانتری های سطح استان و شناسایی و بکارگیری کارشناسان مجرب و مرتبط با این حوزه خوشبختانه شاهد روند کاهش آسیب ها، معظلات و مشکلات خانواده ها باشیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *