×
×

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان
موجب ۲۵درصداشتغال ‌استان هستیم

  • کد نوشته: 25636
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار عیسی بابایی در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد:در گلستان ۸۳ هزار خانوار تحت پوشش قرار گرفتند و۱۸۶ هزار نفر تحت پوشش هستند که رویکرد اصلی این سازمان توانمند سازی خانواده های در حوزه اشتغال تحت پوشش هستند.
    موجب ۲۵درصداشتغال ‌استان هستیم
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان گفت: فلسفه تشکیل کمیته امداد توزیع عدالت اجتماعی با رسیدگی به محرومین بود که به فرمان حضرت امام خمینی شکل گرفت.

    موجب ۲۵درصداشتغال ‌استان هستیم

    به گزارش بازار کسب و کار عیسی بابایی در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد:در گلستان ۸۳ هزار خانوار و۱۸۶ هزار نفر تحت پوشش هستند که رویکرد اصلی این سازمان توانمند سازی خانواده های در حوزه اشتغال تحت پوشش هستند.

    وی افزود:هر ساله بیش از ۲۵ درصد اشتغال توسط کمیته امداد صورت می گیرد. این در حالی است که ایجاد اشتغال سخت و با همکاری نکردن ادارات است.

    وی در ادامه اظهار داشت: از راهبران شغلی تقاضا داریم کسانی که توانایی کار کردن دارند را شناسایی کنند و با در نظر گرفتن خدمات مستمر در بخش تولید،فروش،بازاریابی و … از این نیروها استفاده کنند.

    مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: کارفرمایان عزیز می توانند از بسته های تشویقی اداره کار بهره مند شوند.در سال آینده اعتبارات این سازمان دو برابر شده که آن ها می توانند از این تسهیلات بهره ببرند.

    بابایی با بیان اینکه از ۳۰۰۰ مسکنی که در حال ساخت برای محرومین است، ۱۸۰۰ مورد متعلق به کمیته امداد می باشد، تصریح کرد: کمیته امداد بالغ بر ۲۰۰۰ خدمت تعمیرات و بهسازی و بازسازی منازل مسکونی داشته است .

    وی ادامه داد: در سازمان ما طرح فرزند اکرام وجود دارد که انتظار می رود تا سال ۱۴۰۰ هیچ بچه یتیمی بدون حامی نماند. خیرین می توانند با ورود به سایت کمیته امداد یک فرزند را تحت پوشش قرار دهند.

    گفتنی است کمیته امداد در ایام کرونا به دانش آموزان کم بضاعت و نیازمند ۱۱۰۰ دستگاه تبلت و گوشی اندرویدی اهدا کرد.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *