×
×

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی
ارتقاءدانشکده علوم پزشکی به دانشگاه درسالجاری

  • کد نوشته: 7210
  • ۱۳۹۹-۰۶-۰۴
  • ۰
  • معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مجموع فضاهای فیزیکی این دانشگاه در سال ۹۲ ۱۱۷ هزار ۶۵۶ مترمربع بود که این میزان در سال جاری با ۹۶ درصد رشد به ۲۳۱ هزار و ۷۷ مترمربع افزایش یافته است.
    ارتقاءدانشکده علوم پزشکی به دانشگاه درسالجاری
  • تبلیغ هدفمند

    معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مجموع فضاهای فیزیکی این دانشگاه در سال ۹۲ ۱۱۷ هزار ۶۵۶ مترمربع بود که این میزان در سال جاری با ۹۶ درصد رشد به ۲۳۱ هزار و ۷۷ مترمربع افزایش یافته است.

    دکتر محمود عباسی روز دوشنبه اظهار داشت: در سال ۹۲ فضای درمانی دانشگاه ۳۶ هزار و۲۳۳ مترمربع بود که با تخصیص ۲۷۵۶ میلیارد ریال اعتبار، ۷۲ هزار ۸۳۹  مترمربع به وسعت این بناها افزوده شد و در حال حاضر ۱۰۹ هزار و ۷۲ متر مربع فضای درمانی در این دانشگاه در حال بهره‌برداری است.

    وی افزود: با تخصیص اعتباری معادل ۳۱۱ میلیارد ریال در دوران فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم، فضای بهداشتی دانشگاه از ۵۲ هزار و ۸۱۰ متر مربع، به ۷۷ هزار و ۲۴۴ متر مربع فضای بهداشتی افزایش یافت.

    وی از تخصیص ۲۲۳ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فضای آموزشی و دانشجویی خبر داد و گفت: در سال ۹۲ فقط ۱۱ هزار و ۵۰۸ متر مربع فضای آموزشی و دانشجویی در دانشگاه وجود داشت ولی هم اکنون با ساخت بیش از هشت هزار مترمربع فضای فیزیکی جدید مساحت این فضاها به ۱۹ هزار و ۷۹۵ متر مربع افزایش یافته است.  

    ارتقاءدانشکده علوم پزشکی به دانشگاه درسالجاری
    ارتقاءدانشکده علوم پزشکی به دانشگاه درسالجاری

    عباسی با اشاره به ساخت پنج هزار و ۴۰۰ متر مربع فضای فرهنگی رفاهی از سال ۹۲ تاکنون اظهار داشت: با صرف هزینه ای بالغ بر ۵۶۸ میلیارد ریال، هم اکنون این دانشگاه از هشت هزار و ۷۰۶ مترمربع فضای فرهنگی و رفاهی برخوردار است و  با ساخت ۲ هزار و ۵۵۰ مترمربع فضای اداری در دانشگاه هم اکنون گستره آن به ۱۶ هزار و ۲۶۰ متر مربع افزایش یافته است.

    در سال ۸۷ موافقت قطعی تاسیس آموزشکده بهداشت و موافقت اصولی تاسیس دانشکده پزشکی استان اعلام شد.

    در این سال، با آموزشی شدن بیمارستان های امام علی (ع) و امام رضا (ع) بجنورد موافقت شد و سرانجام موافقت قطعی ارتقای دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه نیز در همین سال اعلام شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *