×
×

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی
اهدای قریب به هزار جلد کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس

  • کد نوشته: 9231
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۲
  • ۰
  • معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اهدای 903 جلد کتاب به ارزش 131 میلیون و 867 هزار ریال به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.
    اهدای قریب به هزار جلد کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس
  • تبلیغ هدفمند

    معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اهدای ۹۰۳ جلد کتاب به ارزش ۱۳۱ میلیون و ۸۶۷ هزار ریال به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

    رضا رضایی با اعلام این خبر افزود: ۱۴۰ جلد کتاب صوتی به ارزش ۱۱ میلیون و دویست هزار ریال و ۷۶۳ جلد کتاب در زمینه عمومی و دفاع مقدس به ارزش ۱۲۰ میلیون و ۶۷۶ هزار ریال به موسسات فرهنگی و هنری، دفاتر تسهیلگری، باشگاه های کتاب خوانی و مناطق محروم استان به مناسبت هفته دفاع مقدس اهدا شد.

    رضا رضایی هدف از این کار را زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت ها و دلارو مردیهای رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس دانست و بیان داشت: این اداره کل آمادگی دارد تا از کتابهایی که با موضوع دفاع مقدس چاپ می شوند حمایت نماید.

    معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از وظایف این اداره کل ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی می باشداین اداره آمادگی حمایت از نویسندگان و ناشران و اهدای کتاب به مناطق محروم استان را دارد.

    وی همچنین از رونمایی ۱۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مشارکت این اداره کل در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد خبر داد.

    نویسنده: رضا کریمی
    منبع: ایبنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *