×
×

معاون سیاسی استاندار:
کنترل کووید-۱۹ در خراسان شمالی افزایش می یابد

  • کد نوشته: 11113
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۰
  • ۰
  • معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: به منظور جلوگیری از بروز برخی بی‌مبالاتی‌ها و سهل‌انگاری‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نظارت بر صنوف و دستگاه‌های اجرایی استان فراگیرتر می‌شود.
    کنترل کووید-۱۹ در خراسان شمالی افزایش می یابد
  • تبلیغ هدفمند

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: به منظور جلوگیری از بروز برخی بی‌مبالاتی‌ها و سهل‌انگاری‌ها در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نظارت بر صنوف و دستگاه‌های اجرایی استان فراگیرتر می‌شود.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، احمد برادران روز شنبه در جریان بازدید از وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهر بجنورد

    اظهار داشت: این نظارت ها در مرکز استان توسط تیم های انتخاب شده صورت می گیرد و در شهرستان ها نیز فرمانداری ها ماموریت دارند اوضاع و احوال را به صورت مستمر رصد کنند.

    وی در خصوص نتیجه بازدیدهای خود از صنوف، بانکها و دوایر خدمات رسان افزود: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح صنوف و ادارات دولتی خوب است اما بنا بر دستور استاندار در صورت عدم رعایت، برخوردهای قانونی و حتی قضایی با متخلفان صورت می گیرد.

    کنترل کووید-۱۹ در خراسان شمالی افزایش می یابد
    کنترل کووید-۱۹ در خراسان شمالی افزایش می یابد

    برادران گفت: تنها پروتکل های بهداشتی در یکی از بانک ها به درستی رعایت نمی شد که تذکرات لازم به مدیران آن داده شد که در صورت بی توجهی به رفع مشکل، نسبت به تعطیلی آن اقدام خواهد شد.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: با توجه به انتشار ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان و بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم الزامی است.

    استان خراسان شمالی از ابتدای مردادماه امسال وارد وضعیت قرمز کرونایی شده که این وضع تداوم دارد.

    منبع: روابط عمومی استانداری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *