×
×

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان
روندروبه جلوی ترک تحصیلی که عاملش کروناست

  • کد نوشته: 17146
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۴
  • ۰
  • بر اساس گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، احسان گوهری‌راد اظهار داشت: فرهنگ مناطق روستایی و باور نداشتن به تحصیل دختران و مشکلات مالی از جمله دلایل ترک تحصیل دانش آموزان استان است.
    روندروبه جلوی ترک تحصیلی که عاملش کروناست
  • تبلیغ هدفمند

     مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با یادآوری دلایل مختلف ترک تحصیل دانش آموزان استان که شیوع ویروس کرونا آن را تشدید کرده است؛ گفت: اکنون در گلستان ۲۰ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل داریم.

    روندروبه جلوی ترک تحصیلی که عاملش کروناست

    روندروبه جلوی ترک تحصیلی که عاملش کروناست
    روندروبه جلوی ترک تحصیلی که عاملش کروناست

    بر اساس گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، احسان گوهری‌راد اظهار داشت: فرهنگ مناطق روستایی و باور نداشتن به تحصیل دختران و مشکلات مالی از جمله دلایل ترک تحصیل دانش آموزان استان است.

    وی بیان داشت: امسال برخی خانواده‌ها از ترس شیوع ویروس کرونا و مبتلا شدن دانش آموزان به کووید ۱۹ از حضور فرزندانشان در مدارس استان گلستان جلوگیری کردند.

    مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: ۷۶.۵۳ درصد از مجموع ۳۷۶ هزار دانش‌آموز استان در سامانه غیرحضوری تحصیلی شاد نام‌نویسی کردند ولی ۶۶ درصد آنها آنلاین هستند.

    گوهری‌راد اظهار کرد: در بین ۱۴ شهرستان استان گلستان دانش‌آموزان کردکوی و رامیان به ترتیب با ۸۷ و ۵۱ درصد بیشترین و کمترین حضور در سامانه شاد را دارند.

    وی در خصوص امتحانات پایان ترم دانش‌آموزان در مقاطع مختلف گفت: هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده اما با توجه به مصوبه وزارت آموزش و پرورش امتحانات نهایی و پایه نهم حضوری برگزار می شود.

    گفتنی است پیش از این استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش گلستان بازماندگان از تحصیل در این استان را ۳۰ هزار نفر اعلام کرده بود که در گزارش امروز روابط عمومی آموزش پرورش گلستان اشاره‌ای به این تفاوت آماری نشده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *