×
×

رییس هیات قایقرانی خراسان شمالی
نایب قهرمانی تیم روئینگ خراسان شمالی درلیگ برتر

  • کد نوشته: 20266
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین هادی راضیان شامگاه دوشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: اولین دوره لیگ برتر روئینگ از صبح امروز در دریاچه آزادی آغاز شده بود، با برگزاری مرحله دوم تا بعدازظهر ادامه پیدا کرد.
    نایب قهرمانی تیم روئینگ خراسان شمالی درلیگ برتر
  • تبلیغ هدفمند

    رییس هیات قایقرانی خراسان شمالی گفت: در نیم فصل نخست لیگ برتر، تیم روئینک استان در بخش آقایان با نام «شهرداری بجنورد» نایب قهرمان شد.

    نایب قهرمانی تیم روئینگ خراسان شمالی درلیگ برتر

    نایب قهرمانی تیم روئینگ خراسان شمالی درلیگ برتر
    نایب قهرمانی تیم روئینگ خراسان شمالی درلیگ برتر

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین هادی راضیان شامگاه دوشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: اولین دوره لیگ برتر روئینگ از صبح امروز در دریاچه آزادی آغاز شده بود، با برگزاری مرحله دوم تا بعدازظهر ادامه پیدا کرد. 

    وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها باشگاه‌های بندر گناوه، شهرداری اردبیل، شهرداری بجنورد، مکران سیستان و دانشگاه آزاد تهران حضور داشتند که مسابقات مرحله دوم در مواد تکنفره سبک وزن و سنگین وزن ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر و ۴ در ۵۰۰ متر امدادی انجام شد.

    راضیان با بیان اینکه روئینگ خراسان شمالی با قهرمانی تنها ۶ امتیاز فاصله داشت، یادآور شد: در پایان مرحله اول و دوم و با برگزاری مسابقات دور رفت دانشگاه آزاد با ۶۹ امتیاز قهرمان نیم‌فصل رقابت‌ها شد، شهرداری بجنورد با ۶۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و بندر گناوه با ۴۸ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

    وی افزود: رقابت های دور برگشت نیز اسفند امسال برگزار می شود که با توجه به سطح آمادگی قایقرانان استان احتمال قهرمانی در دور برگشت بسیار بالاست.

    به گزارش ایرنا، هم اکنون کمیته‌های قایقرانی خراسان شمالی در رشته‌های دراگون بوت، کاناپولو، آب‌های آرام، رویینگ، آب‌های خروشان، استعدادیابی، داوران و مربیان و مسابقات این رشته ها نیز در شهرهای بجنورد، شیروان، فاروج، مانه و سملقان، اسفراین و جاجرم فعال است.

    خراسان شمالی ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۴۹ هیات ورزشی فعال هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *