×
×

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین
دستگیری سارق سابقه دار طلاوجواهر منازل با۱۷فقره سرقت

  • کد نوشته: 22186
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کارآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس "سرهنگ مجید یگانه پور" در بیان جزئیات این خبر بیان داشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در اسفراین و با توجه به شناسائی سارق و متواری بودن وی ،موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پليس آگاهي این شهرستان قرار گرفت.
    دستگیری سارق سابقه دار طلاوجواهر منازل با۱۷فقره سرقت
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری یک سارق سابقه دارو همدست وی با ۱۷ فقره سرقت منزل و طلاجات در شهرستان اسفراین خبر داد.

    دستگیری سارق سابقه دار طلاوجواهر منازل با۱۷فقره سرقت

    دستگیری سارق سابقه دار طلاوجواهر منازل با۱۷فقره سرقت
    دستگیری سارق سابقه دار طلاوجواهر منازل با۱۷فقره سرقت

    به گزارش بازار کسب کارآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس “سرهنگ مجید یگانه پور” در بیان جزئیات این خبر بیان داشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در اسفراین و با توجه به شناسائی سارق و متواری بودن وی ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسائی سارق شدند، افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری پاسگاه انتظامی اسدلی در محور اسفراین به بجنورد متهم را به همراه دختر خاله اش که در سرقت ها مشارکت داشته، در حال خروج از حوزه استحفاظی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

    وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات فنی تاکنون به ۱۷ فقره سرقت منزل و طلاجات اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی اموال مسروقه تقریبا بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

    سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه متهم دارای چندین فقره سوابق کیفری نیز هست، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و ازآن طریق روانه زندان شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد از شهروندان خواست تا هشدار های پلیس را جدی گرفته و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ و یا شماره پیامک ۱۱۰۵۸ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *