×
×

فرمانده انتظامی خراسان شمالی
سرمایه ارزشمند ناجامردم هستند

  • کد نوشته: 22189
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"علیرضا مظاهری" در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شیروان ضمن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهداء نیروی انتظامی و همچنین یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و سالروز وفات حضرت ام البنین و تکریم روز مادران و همسران شهید، اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست.
    سرمایه ارزشمند ناجامردم هستند
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه امنیت با حضور و همراهی مردم بدست آمده است، گفت: ناجا به وجود مردم در این نظلام به یک سرمایه ویژه نگاه می کند

    سرمایه ارزشمند ناجامردم هستند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار”علیرضا مظاهری” در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شیروان ضمن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهداء نیروی انتظامی و همچنین یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و سالروز وفات حضرت ام البنین و تکریم روز مادران و همسران شهید، اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست.

    سردار مظاهری با اشاره به فرمایش پیامبر اکرم (ص) که امنیت و سلامتی را ۲ نعمت مجهول در نزد بندگان خدا برشمرده اند، افزود: اگر این دو نعمت بسیار ارزشمند دچار اختلال شود هیچ گونه اقدام فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و .. انجام نخواهد شد.

    وی با بیان اینکه این امنیت با حضور و همراهی مردم بدست آمده است، خاطرنشان کرد: ناجا به وجود مردم در این نظلام به عنوان یک سرمایه ویژه و بسیار با ارزش نگاه می کند.

    وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر تصریح کرد: مردم عزیز ما همواره در صحنه های مختلف نقش خود را به درستی و خوبی ایفا کرده و با تلاش انقلابی خود از این انقلاب حراست و حفاظت کرده اند.

    سردار مظاهری با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره با برنامه ریزی های خود قصد ضربه زدن به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را دارند، افزود: با همراهی و همبستگی تمام نیروهای مسلح و همچنین حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف تمام برنامه ریزی ها و نقشه های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.
    فرمانده انتظامی خراسان شمالی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اولین شهید دفاع مقدس متعلق به نیروی انتظامی بوده، تصریح کرد: این نظام به این راحتی به دست نیامده بلکه با خون شهداء و از خودگذشتگی و ایثار شهداء، جانبازان و خانواده معظم و مکرم این بزرگواران بدست آمده است.
    سردار مظاهری در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانش جویان دانشگاه علوم انتظامی امین، اظهار داشت: امنیت یک ارزش حیاتی است که با همراهی مردم و همچنین آمادگی و اقتدار پلیس و سایر دستگاه های امنیتی ایجاد و حفظ خواهد شد.
    فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در هفته ناجا ۹۹، خاطر نشان کرد: با توجه به بیانات گهربار حضرت آقا که فرموده اند پلیس امروز باید در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی باشد، ما نیز تمام توان خود را به کار بسته ایم تا به این مهم دست پیدا کنیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *