×
×

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان
۳۳دستگاه تولیدارز دیجیتال قاچاق کشف شد

  • کد نوشته: 22204
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمد روهنا" در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی، فردی را که در یک واحد مرغداری در یکی از روستاهای شهرستان شیروان اقدام به استخراج ارز دیجیتال می کرد، شناسایی کردند.
    ۳۳دستگاه تولیدارز دیجیتال قاچاق کشف شد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از کشف ۳۳ دستگاه “ماینر” قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

    ۳۳دستگاه تولیدارز دیجیتال قاچاق کشف شد


    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمد روهنا” در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی، فردی را که در یک واحد مرغداری در یکی از روستاهای شهرستان شیروان اقدام به استخراج ارز دیجیتال می کرد، شناسایی کردند.


    وی در ادامه افزود: مأموران به معیت کارکنان اداره برق شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل تعداد ۳۳ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال کشف کردند.


    فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به اینکه در این زمینه یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری داخلی است و از شهروندان عزیز نیز همواره انتظار می رود در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *