×
×

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی
۱۵۰عددتابلووعلائم جاده‌ای سرقتی دربجنوردکشف شد

  • کد نوشته: 22596
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"مقصود رستگار" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد تابلوها و علائم جاده‌ای در سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
    ۱۵۰عددتابلووعلائم جاده‌ای سرقتی دربجنوردکشف شد
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق ۱۵۰ عدد تابلو علائم جاده‌ای در بجنورد خبر داد.

    ۱۵۰عددتابلووعلائم جاده‌ای سرقتی دربجنوردکشف شد


    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”مقصود رستگار” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد تابلوها و علائم جاده‌ای در سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی ابتدا اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را در این رابطه شروع کردند، افزود: با اشرافیت اطلاعاتی کارآگاهان و بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که فردی در منزل شخصی‌اش اقدام به نگهداری تعداد زیادی تابلو و علائم جاده‌ای می‌کند.

    وی بابیان اینکه با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان به محل موردنظر که مورد شناسایی قرارگرفته بود اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از محل تعداد ۱۵۰ عدد تابلو علائم جاده‌ای که مورد سرقت قرارگرفته بود کشف و ضبط شد.

    سرهنگ رستگار ادامه داد: در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر که برای تکمیل پرونده به همراه اموال مکشوفه به پلیس آگاهی منتقل شد.

    رئیس پلیس آگاهی استان بابیان اینکه تابلوهای سرقتی با هماهنگی به‌عمل‌آمده به اداره راه و شهرسازی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: متهم بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و درنهایت با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *