×
×

مدیرکل استاندارد گلستان
واحدنمونه ملی استانداردگلستان تقدیرشد

  • کد نوشته: 22856
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۶
  • ۰
  • در بازدید از واحد تولیدی بافه سیم گلستان، مدیرکل استاندارد گلستان اظهار داشت: از آنجایی هفته استاندارد در سال جاری، تحت الشعاع محدودیت های ناشی از اجرای پروتکل های بهداشتی بود، متاسفانه فرصت برگزاری آیین گرامیداشت استاندارد و تقدیر از نمونه های ملی و استانی دست نداد اما با حاکم شدن شرائط ایمن بر استان گلستان، اهدای لوح و تندیس واحد نمونه ملی در گلستان، به عنوان اولویت برنامه های معوق شده تلقی شد که می بایست در اولین فرصت حاصله انجام می شد.
    واحدنمونه ملی استانداردگلستان تقدیرشد
  • تبلیغ هدفمند

    نخستین برنامه استاندارد گلستان در فجر انقلاب، تقدیر از واحد تولیدی بافه سیم گلستان بود که بر اساس ارزیابی سازمان ملی استاندارد ایران در سال ۱۳۹۹، به عنوان واحد تولیدی نمونه ملی شناسایی و معرفی شد.

    واحدنمونه ملی استانداردگلستان تقدیرشد

    واحدنمونه ملی استانداردگلستان تقدیرشد
    واحدنمونه ملی استانداردگلستان تقدیرشد

    در بازدید از واحد تولیدی بافه سیم گلستان، مدیرکل استاندارد گلستان اظهار داشت: از آنجایی هفته استاندارد در سال جاری، تحت الشعاع محدودیت های ناشی از اجرای پروتکل های بهداشتی بود، متاسفانه فرصت برگزاری آیین گرامیداشت استاندارد و تقدیر از نمونه های ملی و استانی دست نداد اما با حاکم شدن شرائط ایمن بر استان گلستان، اهدای لوح و تندیس واحد نمونه ملی در گلستان، به عنوان اولویت برنامه های معوق شده تلقی شد که می بایست در اولین فرصت حاصله انجام می شد.

    رضا دهدشتی زاده در بازدید از این واحد تولیدی گفت: وظیفه ما ناامن کردن بازار برای کالاهای نامرغوب و ایجاد رقابت سالم بین تولیدکنندگان استاندارد است.

    دبیر شورای استاندارد گلستان از ۲ واحد آزمایشگاهی سیم و کابل و لامپ این واحد تولیدی از حیث تسلط کارشناسان و مسئولین آن به حوزه تخصصی خود و مجهز بودن این آزمایشگاه ها اظهار رضایت کرد.

    دهدشتی زاده همچنین اظهار داشت با توجه به ظرفیت انسانی و متخصص مشغول در این واحد تولیدی، شایسته است که اداره استانداردسازی و آموزش و ترویج استاندارد گلستان برای استقرار کمیته های متناظر مربوط به سیم و کابل در استان، برنامه ریزی و اقدام کند.

    دولت آبادی، مدیر عامل واحد تولیدی نیز در خصوص هرگونه همکاری با استاندارد اعم از مشارکت فعال در کمیته متناظر مرتبط با صنعت سیم و کابل و نیز همکاری با استاندارد برای بازرسی از بازار و اجرای طرح طاها، اعلام آمادگی نمود.

    واحد تولیدی بافه سیم گلستان، تولید کننده انواع سیم و کابل واقع در شهرستان علی آباد کتول با ظرفیت تولید ۶۰۰۰ تن در سال و ۲۰۰ نفر نیروی انسانی است که از سال ۱۳۷۴ تاسیس شده و مشغول به فعالیت می باشد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *