×
×

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد گلستان
۱۳گواهینامه انطباق معیارمصرف انرژی صادرشد

  • کد نوشته: 22916
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمد امان بایی با اعلام این خبرگفت: این کمیته به منظور بررسی گزارش های بازرسی انرژی واحدهای تولیدی، سوابق و مدارک آنها و در راستای اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف در اداره کل استاندارد گلستان برگزار شد.
    ۱۳گواهینامه انطباق معیارمصرف انرژی صادرشد
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد گلستان از موافقت کمیته علائم انطباق معیار مصرف انرژی در صدور ۱۳ گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی در بهمن ماه  سال ۹۹ برای صنایع گلستان خبر داد.

    ۱۳گواهینامه انطباق معیارمصرف انرژی صادرشد

     به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان، محمد امان بایی با اعلام این خبرگفت: این کمیته به منظور بررسی گزارش های بازرسی انرژی واحدهای تولیدی، سوابق و مدارک آنها و در راستای اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف در اداره کل استاندارد گلستان برگزار شد.

     وی افزود: در این جلسه ۱۳ گزارش بازرسی انرژی در فرایندهای تولید اوراق فشرده چوبی، کمپوت و کنسرو، مواد پلاستیکی، صنایع لبنی، روغن نباتی و صنایع آجر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و منجر به صدور ۱۳ گواهینامه انطباق معیار مصرف انرژی شد.

    امان بایی افزود: تعداد استانداردهای معیار مصرف انرژی برای صنایع انرژی بر ۳۹ مورد است که ۳۵ مورد برای صنایع انرژی بر اجباری است.

    به گفته امان بایی در سال جاری ۳۲ گزارش بازرسی معیار مصرف انرژی در صنایع انرژی بر از سازمان ملی  استاندارد ایران برای اداره کل استاندارد گلستان ارسال شده است که ۳۰ گزارش با استاندارد های ملی مربوطه مطابقت، و ۲ مورد عدم انطباق را نشان می دهد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *