×
×

ایجاد شغل یا وعده؟

  • کد نوشته: 23161
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۹
  • ۰
  • هادی حق شناس استاندار گلستان در خصوص جزئیات برنامه های استان گلستان در دهه فجر گفت: در ایام الله دهه فجر ۳ هزار و ۱۴۱ پروژه درسطح استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که زمینه اشتغال 6 هزار و 947 نفر را فراهم می کند.
    ایجاد شغل یا وعده؟
  • تبلیغ هدفمند

    به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر ۳ هزار و ۱۴۱ پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغال زا با اعتباری بالغ بر۵ هزار و ۸۶۷ میلیارد تومان در استان گلستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

    ایجاد شغل یا وعده؟

    هادی حق شناس استاندار گلستان در خصوص جزئیات برنامه های استان گلستان در دهه فجر گفت: در ایام الله دهه فجر ۳ هزار و ۱۴۱ پروژه درسطح استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که زمینه اشتغال ۶ هزار و ۹۴۷ نفر را فراهم می کند.

    دکتر حق شناس ضمن گرامیداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: سال گذشته مجموعاً در دهه فجر و هفته دولت اعتبار پروژه های استان بالغ بر ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بود که این رقم امسال به ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

    استاندار گلستان در ادامه اظهار کرد: ۳۵ درصد پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه مبارک فجر امسال مربوط به حوزه روستایی است.

    لازم به ذکر است روز جمعه ۱۷ بهمن ماه  دکتر هادی حق شناس و دکتر امید، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با حضور در شهرستان علی آباد کتول تعدادی از پروژه های عمرانی و اقتصادی  این شهرستان را افتتاح و کلنگ زنی کردند.

    طبق گفته هادی حق شناس استاندار گلستان در شهرستان علی آباد کتول طرح آبیاری تحت فشار با همکاری بانک توسعه اسلامی، طرح ریسندگی و بافندگی و توسعه کشت گلخانه‌ای با جدیت پیگیری می شود.

    در ادامه هم چنین عملیات اجرایی شرکت فولاد رسام گلستان با حضور مدیران استانی و کشوری در شهرک صنعتی علی آباد کتول آغاز شد.این واحد تولیدی که دو سال دیگر به بهره برداری می رسد با بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی زمینه اشتغال ۷۲ نفر را ایجاد خواهد کرد.

    لازم به ذکر است سال گذشته با افتتاح و کلنگ زنی های پروژه های دهه فجر حدود ۴۵۱۴ فرصت شغلی در گلستان فراهم شده بود.

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان در خصوص محقق شدن یا نشدن فرصت های شغلی سال گذشته، تمامی این فرصت ها الزاماً اشتغال محقق شده نیست.بخشی از آن ها با افتتاح پروژه ها محقق شده و بخشی دیگر پیش بینی اشتغال است.

    با گذشت یک سال از دهه فجر سال ۹۸ تا کنون از این مسئله که چند درصد از این پروژه ها افتتاح شده و به بهره برداری رسیدهاطلاعاتی در دست نیست.

    بنا بر آماری که دکتر حق شناس در اختیار رسانه ها قرار داده استان ما امسال افزایش ۵۰ درصدی در ایجاد فرصت های شغلی به نسبت سال گذشته دارد.اما آیا این عدد تبدیل به واقعیت می شود یا تنها یک وعده توخالی است؟

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *