×
×

فرماندار اسفراین
خیزدوباره در پی بی توجهی

  • کد نوشته: 23245
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین طاهر رستمی اظهار داشت: این محدودیت ها که شامل مشاغل گروه های ۳ و ۴ که بیشتر مشمول تعطیلی تالارها و باشگاه های ورزشی و اماکن ‌عمومی است طبق شیوه نامه ستاد ملی مقابله با کرونا برای شهرهای نارنجی، در اسفراین نیز اعمال می شود.
    خیزدوباره در پی بی توجهی
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار اسفراین گفت: ورودی‌های اسفراین در میادین شمال و جنوب شهر با وجود تغییر رنگ شیوع بیماری کرونا در این شهرستان از زرد به نارنجی و الزام به اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند و ممانعت نسبت به انتشار این ویروس، از روز شنبه مسدود شده است.

    خیزدوباره در پی بی توجهی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین طاهر رستمی اظهار داشت: این محدودیت ها که شامل مشاغل گروه های ۳ و ۴ که بیشتر مشمول تعطیلی تالارها و باشگاه های ورزشی و اماکن ‌عمومی است طبق شیوه نامه ستاد ملی مقابله با کرونا برای شهرهای نارنجی، در اسفراین نیز اعمال می شود.

    وی در ارتباط با وضعیت برقراری کلاس های درس گفت: هر گونه آموزش حضوری که در مدارس پایه کلاس اول و دوم ابتدایی، که قبل از این با تایید ستاد ملی مقابله با کرونا از ابتدای بهمن آغاز شده بود با تغییر شکل شهرستان ،از شنبه تا اطلاع ثانوی متوقف شده و کلیه کلاس ها به شیوه مجازی و در بستر سامانه شاد انجام می شود.

    رستمی در ادامه نسبت به محدودیت های تردد شبانه افزود: ممنوعیت هرگونه عبور و مرور وسایل نقلیه نیز از ساعت ۲۱ الی ۳ صبح در سطح شهر اعمال شده و با متخلفان از آن برخورد قانونی خواهد شد.

    فرماندار اسفراین، مهمترین عامل خیز مجدد کرونا را عادی انگاری خواند و افزود: برخلاف دوره های گذشته این بار آمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ طبق بررسی های اولیه نشان می دهد با وجود برگزاری مجالس و شرکت در تجمعاتی همچون مجالس عروسی و سوگواری ها بیش از شهر در روستاهای شهرستان است.

    گفته می شود معاون بهداشتی دانشکده علوم ‌پزشکی اسفراین، با اعلام هشدار نسبت به کاهش ۲۵ درصدی رعایت پروتکل های های بهداشتی این شهرستان در هفته گذشته اشاره داشته و گفته متاسفانه شاهد روند نزولی میزان رعایت دستورهای العمل بهداشتی در شهرستان به ۷۰ درصد هستیم که زنگ خطری برای خیز مجدد کرونا خواهد بود.

    رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین نیز با اشاره به افزایش ۲ برابری آمار بیماران بستری شده مبتلا به کووید ۱۹ هفته گذشته در تنها بیمارستان کردو افزود: شمار بیماران کرونایی از ۱۰ نفر به ۲۲ نفر رسیده است و در صورت ادامه این روند اسفراین منتظر روزهای سخت کرونایی باید باشد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *