×
×

فرماندار شهرستان گرمه
افتتاح یاکلنگ زنی۵۳پروژه عمرانی شهرستان گرمه

  • کد نوشته: 23347
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین فرماندار شهرستان گرمه در حاشیه آیین افتتاح به ایرنا اظهار داشت: همزمان با دهه فجر، ۴۸ پروژه بخش دولتی با بیش از ۵۶۷ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید و یا وارد مرحله اجرایی شد.
    افتتاح یاکلنگ زنی۵۳پروژه عمرانی شهرستان گرمه
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار شهرستان گرمه با اشاره به افتتاح پروژه های صورت گرفته در ایام الله دهه مبارک فجر ۴۲ گفت :۵۳ پروژه عمرانی با اعتبارات بخش دولتی و خصوصی در شهرستان گرمه استان خراسان شمالی همزمان با دهه مبارک فجر روز یکشنبه افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد. 

    افتتاح یاکلنگ زنی۵۳پروژه عمرانی شهرستان گرمه

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین علیرضا گل حسنی در حاشیه آیین افتتاح پروژه های در دست کار اظهار داشت: همزمان با آغاز جشن چهل دومین پیروزی انقلاب اسلامی با بیش از ۵۶۷ میلیارد ریال اعتبار ۴۸ پروژه بخش دولتی به بهره برداری رسید و یا وارد فاز اجرایی شد. 

    وی گفت: از جمله پروژه هایی که طی چند روز اخیر افتتاح شده است را می توان به کارخانه تولید اکتیو آلومینا و راه اندازی فاز ۲ کارخانه، بهسازی و چهارخطه کردن محور تونل-چشمه خان به طول چهار کیلومتر، برق رسانی به مجتمع های دامپروری، برق رسانی به شهرک روستایی، پروژه آموزشگاه ۶ کلاسه فنی و حرفه ای، برق رسانی و ایجاد راه دسترسی به معادن اشاره کرد.

    فرماندار شهرستان گرمه اظهار داشت: ۶۱ واحد مسکونی هم نیز با توجه به اینکه از شهریورماه سالجاری پایان کار خود را دریافت نموده اند مورد افتتاح قرار گرفت. 

    وی در ادامه خاطرنشان کرد: در نیمه اسفندماه سالجاری شاهد افتتاح پنج طرح به ارزش ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه شهرداری ها در حال اجرا است خواهیم بود. 

    وی ارتباط با آغاز پروژه ها اذهان داشت: از مجموعه پروژه هایی که وارد مرحله اجرایی شده ساخت ساختمان اداری شهرداری گرمه، ساخت بوستان بانوان، ساخت بولوار کنارگذر شمالی گرمه، اجرای باند دوم بولوار خلیج فارس گرمه و ساماندهی صنوف آلاینده  است.

    فرماندار شهرستان گرمه اظهار داشت: با سرمایه گذاری بخش خصوصی واحد شمش منیزیم نیز وارد فاز اجرایی قرار گرفت. 

    گفتنی است در بخش خصوصی نیز با صرف اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال چهار طرح را به بهره برداری رسانده است .

    لازم به ذکر است گرمه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب بجنورد و در مسیر اصلی خراسان شمالی به استان های مرکزی و جنوبی کشور واقع شده است. 

    نکته قابل تامل بازار کسب کار آنلاین

    با توجه پروژه های همچون آلومینا و چند طرح اقتصادی دیگر متاسفانه سخنی از میران اشتغال ایجاد شده توسط فرماندار و مسئولین شهرستانی به میان نیامد و اینکه طی یکسال اخیر از زمان چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون وارد چهل و سومین سال پیورزی انقلاب شکوهمند اسلامی شدیم چه میزان از اشتغال و وعده داده شده محقق گردیده و چه تعداد دیگر نیز هنوز بر روی کاغذ جا خوش کرده است.

    امیدواریم که مسئولین شهرستانی و استانی میزان اشتغال محقق شده و نشده و اینکه چه مقدار از جوانان و ساکنان منطقه تا کنون مشغول به کار شده اند و چه تعداد دیگر منتظر دعوت به کار هستند و از همه مهمتر چه تعداد نیز در ادامه به جمع افراد نیازمند به کار اضافه خواهند شد را نیز ارائه دهند

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *