×
×

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان
راه‌اندازی پنل‌های‌خورشیدی یکی از راه‌ها اشتغالزایی است

  • کد نوشته: 51232
  • ۱۴۰۲-۱۱-۰۱
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، عیسی بابایی با اشاره به همکاری خوب این نهاد با شرکت توزیع نیروی برق اظهار کرد: با اجرای طرح تولید برق خورشیدی توسط مددجویان کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) و فروش برق خورشیدی، مجریان این طرح، صاحب درآمد پایدار می شوند.
    راه‌اندازی پنل‌های‌خورشیدی یکی از راه‌ها اشتغالزایی است
  • تبلیغ هدفمند

    ۱۰۰ نیروگاه تولید برق خورشیدی با همکاری شرکت توزیع برق استان، برای مددجویان کمیته امداد ونیازمندان دهک های ۱ تا۳ شهر کُرند تا ایام الله دهه فجر اجرایی می شود

    راه اندازی پنل های خورشیدی یکی از راه های اشتغالزایی و خودکفایی مددجویان کمیته امداد است.

    مدیر کل کمیته امداد استان گلستان در حاشیه سفراستاندار گلستان به شهرکُرند از توابع شهرستان گنبد گفت: دراین سفر  ۱۰۰ طرح پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد و نیازمندان دهک‌های ۱ تا ۳ در قالب همکاری مشترک کمیته امداد وشرکت توزیع نیروی برق استان مصوب شد که امیدواریم در ایام الله دهه فجر شناسایی و معرفی واجدین شرایط به شرکت توزیع نیروی برق اجرایی شود.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین، عیسی بابایی با اشاره به همکاری خوب این نهاد با شرکت توزیع نیروی برق اظهار کرد: با اجرای طرح تولید برق خورشیدی توسط مددجویان کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) و فروش برق خورشیدی، مجریان این طرح، صاحب درآمد پایدار می شوند.

    بابایی اضافه کرد: این طرح در راستای سیاست اصلی کمیته امداد یعنی توانمندسازی دائمی محرومان و ایجاد خودکفایی و استقلال مالی برای مددجوها انجام می‌شود و تاکنون مورد استقبال خانواده‌های نیازمند و وزارت نیرو قرار گرفته است. چرا که هم درآمد خوبی ایجاد می‌کند و هم سبب تولید انرژی پاک می‌شود.

    وی با اجرای طرح نیروگاههای ۵ کیلو واتی در قالب پنل های خورشیدی برای مددجویان تحت حمایت و همچنین ۵ دهک اول جامعه افزود: مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات قرض الحسنه بانکی توسط کمیته امداد و مبلغی نیز  با مشارکت خیرین بصورت بلاعوض  برای اجرای این طرح پرداخت می شود.

    وی با بیان اینکه با اجرای طرح نیروگاه های خورشیدی برای هر خانوار مددجوی کمیته امداد به طور میانگین مبلغ ۵/۴ تا ۵ میلیون تومان دریک دوره درآمدزایی خواهد داشت، گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال تعداد نیروگاه پنج کیلوواتی خورشیدی برای مددجویان این استان  به ۶۰۰ طرح افزایش  و وارد مدار شود.

    سید احمد موسوی، مدیرعامل توزیع نیروی برق استان گلستان با بیان اینکه استفاده از پنل‌های خورشیدی، خودکفایی در تولید برق کشور را به دنبال دارد، افزود: این طرح یک  اشتغال پایدار است و برهمین  اساس، برق تولیدی این نیروگاه‌ها به صورت تضمینی  به مدت ۲۰ سال خریداری می‌شود و از محل درآمد نیروگاه‌های خانگی، اقساط وام آنها نیزدریافت شده و  مددجوی کمیته امداد به درآمدزایی پایدار می‌رسد.

    نویسنده: سکینه جافرنوده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *