×
×

فرمانده انتظامي استان گلستان
دستگیری ‌سارق‌موبایل با۲۰فقره‌سرقت ‌درگرگان

  • کد نوشته: 23430
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۱
  • ۰
  • سردار "سعيد دادگر" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر، اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت موبايل در گرگان و شهرستان هاي همجوار و ايجاد نارضايتي در بين شهروندان، رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
    دستگیری ‌سارق‌موبایل با۲۰فقره‌سرقت ‌درگرگان
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۲۰ فقره سرقت موبایل، خبر داد.

    دستگیری ‌سارق‌موبایل با۲۰فقره‌سرقت ‌درگرگان


    سردار “سعید دادگر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موبایل در گرگان و شهرستان های همجوار و ایجاد نارضایتی در بین شهروندان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.\


    وی ادامه داد: پس از بررسی شیوه و شگردهای سرقت و انجام یک سری اقدامات تخصصی، سرانجام ماموران به سرنخ هایی از این سارق سابقه دار رسیدند.


    فرمانده انتظامی استان بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی و اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش، ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند در یک عملیات موفقیت آمیز وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.
    این مقام ارشد انتظامی گفت: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه بزه ارتکابی شده که پس از مشاهده مستندات پلیس، چاره ای جز اعتراف نداشته و به ۲۰ فقره سرقت موبایل اعتراف کرد.


    سردار دادگر افزود: متهم به صورت تک رو با یک دستگاه خودرو در سطح شهر تردد کرده و بعد از شناسایی سوژه، کاپوت خودرو را به بهانه اینکه خودرو معیوب است بالا زده و از مالباختگان گوشی موبایل را به جهت تماس با تعمیرکار اخذ و سریعا به داخل خودرو رفته و از محل متواری می گردید.


    فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان با اشاره به بازسازی صحنه های سرقت و تحویل متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری مردم، عامل بسیار مهمی در پیشگیری از وقوع جرایم خصوصا سرقت بوده و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: پایگاه خبری پلیس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *