×
×

مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان شمالی
اشتغالزایی بنیاد برکت در۱۰۰روستای خراسان شمالی

  • کد نوشته: 23554
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین جواد عبدی افزود: این در حالی است پارسال بنیاد برکت تنها شهرستان راز و جرگلان را زیر پوشش فعالیت اشتغالزایی خود قرار داه بود.
    اشتغالزایی بنیاد برکت در۱۰۰روستای خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان شمالی گفت: امسال این نهاد ۱۰۰روستای استان را زیر پوشش فعالیت اشتغالزایی خود قرار داد.

    اشتغالزایی بنیاد برکت در۱۰۰روستای خراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین جواد عبدی روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این در حالی است پارسال بنیاد برکت تنها شهرستان راز و جرگلان را زیر پوشش فعالیت اشتغالزایی خود قرار داه بود.

    وی یادآور شد: هم اکنون این نهاد به غیر از روستاهای شهرستان مانه و سملقان بیشتر روستاهای استان را برای پرداخت تسهیلات مشاغل خرد روستایی پوشش می دهد.

    عبدی با اشاره به پرداخت تسهیلات به هزار و ۳۲۰ طرح اشتغالزایی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی به مشاغل خرد روستایی چون دامپروری، زنبورداری، پرورش قارچ، خیاطی و مشاغل خدماتی و فنی پرداخت شده است.

    وی با بیان اینکه تسهیلات اشتغالزایی نقش موثری در مهاجرت معکوس به روستاها خواهد داشت، گفت: این تسهیلات ضمن پایدارسازی ماندگاری روستاییان، به معیشت و اشتغال آنان نیز کمک می کند بگونه ای که هم اکنون بسیاری از جوانان روستایی با استفاده از این تسهیلات در روستای خود مشاغل خدماتی و فنی راه اندازی کرده اند.

    عبدی با اشاره به افزایش میزان تسهیلات اشتغال در سال آینده، خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات طرح های پژوهشی و حوزه دانش بنیان استان نیز در سال آینده از یک وام ۴۰۰ میلیون ریالی به چند وام ۴۰۰ میلیون ریالی افزایش خواهد یافت.

    بنیاد برکت براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺳﺘﺎد اﺟﺮایی ﻓﺮﻣﺎن ﺣﻀﺮت اﻣﺎم(ره) تاسیس شده است و در زمینه های آموزشی، بهداشتی، برق‌رسانی، آبرسانی، مخابراتی، فرهنگی، آبخیزداری و دامپروری فعالیت می کند.

    استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *