×
×

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل
آزادسازی اراضی راکدشهرک‌های صنعتی اردبیل

  • کد نوشته: 23664
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا ، محمد اهلی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۱۱ قرارداد راکد با مساحت هشت هکتار در شهرک‌های صنعتی استان فسخ شده و اراضی آزاد شده در اختیار سرمایه‌گذاران جدید قرار داده شد.
    آزادسازی اراضی راکدشهرک‌های صنعتی اردبیل
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تعیین تکلیف پرونده‌های راکد و غیرفعال، از برنامه‌های مهم این شرکت برای آزادسازی قراردادهای بدون استفاده در شهرک‌های صنعتی است.

    آزادسازی اراضی راکدشهرک‌های صنعتی اردبیل

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا ، محمد اهلی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۱۱ قرارداد راکد با مساحت هشت هکتار در شهرک‌های صنعتی استان فسخ شده و اراضی آزاد شده در اختیار سرمایه‌گذاران جدید قرار داده شد.

    وی جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال و حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی را یادآور شد و گفت: با گذشت زمان دیگر زمینی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی وجود نخواهد داشت تا به سرمایه‌گذاران واقعی واگذار شود و این امر نشان از اهمیت بالای اجرای  دستورالعمل‌های مربوطه دارد.

    اهلی گفت: بر اساس قانون، هرگونه نقل و انتقال و فروش واحدهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بدون اخذ مجوز از شرکت شهرک‌های صنعتی محل قانونی نداشته و فاقد اعتبار می‌باشد.

    به گفته وی، خریداران واحدهای صنعتی قبل از پرداخت هرگونه وجهی به فروشندگان، باید از سازمان شهرک‌های صنعتی استعلام نمایند تا دچار ضرر مالی و مشکلات ثانویه از قبیل بدهی، مشکلات بانکی، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون‌بندی، موارد زیست محیطی و احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله نشوند.

    هدف اصلی از تشکیل برگزاری جلسات هیات حل اختلاف و داوری، آزادسازی اراضی راکد در شهرک‌های صنعتی است.

     این جلسات با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان داور و حکم مرضی ‌الطرفین و همچنین نمایندگان واحدهای صنعتی برگزار می‌شود که پس استماع نظرات طرف‌های قرارداد، نسبت به اعطای مهلت و یا فسخ قرارداد اقدام قانونی انجام می‌شود.

    ۲۱ شهرک و نواحی صنعتی در استان اردبیل فعال است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *