×
×

بیانیه‌ی شورای سیاست‌گذاری نیروهای انقلابی در انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان
مردم مسئولیت تاثیرگذاری دارند

  • کد نوشته: 23738
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۳
  • ۰
  • با تبریک و گرامیداشت آغاز چهل و سومین سال انقلاب اسلامی، آنچه بیش از گذشته مهم می‌نماید اینکه باور داشته باشیم مردم باید نقش اصلی در مدیریت شهری داشته باشند.
    مردم مسئولیت تاثیرگذاری دارند
  • تبلیغ هدفمند

    انتخابات شورای اسلامی شهر یکی از موهبت‌های مردم‌سالاری دینی است که در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیش‌بینی شد.

    مردم مسئولیت تاثیرگذاری دارند

    مردم مسئولیت تاثیرگذاری دارند
    مردم مسئولیت تاثیرگذاری دارند

    با تبریک و گرامیداشت آغاز چهل و سومین سال انقلاب اسلامی، آنچه بیش از گذشته مهم می‌نماید اینکه باور داشته باشیم مردم باید نقش اصلی در مدیریت شهری داشته باشند.

    لذا بر اساس رویکردهای علمی و تخصصی که با تعهد عملگرایانه آذین شده باشد، قالب یک انتخاب درست می‌تواند به این انتخاب، جهت مثبت ببخشد.

    ✅ مانند انتخابات اخیر مجلس اتفاقی نو در مدیریت شهری رقم خواهد خورد

    جبهه‌ی نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان با درک آنچه مردم فهیم در انتخابات اخیر مجلس رقم زدند، طی جلسات تخصصی بسیار، با گردآوردن همه‌ی مجموعه‌های انقلابی و با رویکرد علمی، تلاش خواهد نمود ابتدا ساختار شورای اسلامی شهر گرگان را بر اساس تراز آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان فرموده‌اند، دگرگون ساخته، سپس مدلی نو را که در فرصت مناسب ذکر خواهد شد، برای پایه‌گذاری مدل «شهری برای زندگی» به مردم قدرشناس ارائه دهد.

    ✅ برنامه‌ریزی، محور تصمیم‌سازی‌ها

    براین اساس با تکیه بر کارگروه‌های تخصصی، بخش‌های مورد نیاز مردم را شناسایی نموده، یک طرح علمی مکتوب را به کمک صاحب‌نظران محترمی که با تلفیق تعهد و تخصص و تبحر می‌توانند امید مردم را به زندگی آرامش‌بخش نزدیک‌تر سازند، ساخته و پرداخته است.
    در همین راستا ضمن شکل‌گیری کمیته‌های مختلف، ‌نقاط ضعف و قوت مدیریت شهری مورد کنکاش موشکافانه قرار گرفت.

    ✅ جلب رضایت مردم، تعهد می‌آورد

    با درایت اعضای «شورای سیاست‌گذاری انتخابات شورای اسلامی شهر» در گرگان که تحت سیاست‌های کلی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عمل می‌نماید، کمیته‌های راهبردی به شناسایی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف مدیریت شهری اعم از عمران، ترافیک، حمل و‌ نقل، ساختار اداری، امور فرهنگی و… پرداخته و بخش اصلی را بر محور شناسایی موارد مهمی نهاده که سبب نارضایتی مردم در این شهر شده است.

    ✅ امیدوار به اصلاح انقلابی مبتنی بر تعهد هستیم

    امید بسیاری به این وجه تحقق می‌رود که تشکیل کارگروه‌های راهبردی، با هدف شناسایی چالش‌های مدیریت شهری، مشکل حلقه‌ی مفقوده‌ی «مدیریت انقلابی» را با بهره‌گیری از توان علمی، تخصصی و تجربی نیروهای انقلابی و متعهد حل و فصل نماید.

    ✅ شورای راهبردی دست همه‌ی داوطلبان مدیریت انقلابی را خواهد فشرد

    بر این اساس در کنار پژوهش و دانش، امید می‌رود بتوانیم با مجموعه‌ی شهروندان گرگانی که دغدغه‌ی پیشرفت شهر در مولفه‌های تخصصی را در سر می‌پرورانند، در جهت تقویت نقاط قوت و زدودن نقاط ضعف، مشکلات مدیریت شهری را کاهش دهیم.
    بدین جهت هر یک از افراد محترمی را که معتقدند می‌توانند خودشان را با تراز مدیریت انقلابی وفق دهند، به همراهی و گفتمان دوسویه برای حصول نتیجه‌ای که طعم آن به کام مردم شیرین بیاید، دعوت می‌نماییم.

    ✅ طرحی نو، برای آرامش بیشتر مردم رقم می‌زنیم

    امید می‌رود چون دانه‌های تسبیح با رویکرد وحدت‌نگر، بتوانیم با رعایت آنچه شهروندان می‌پسندند طرحی نو‌ درانداخته، مدیریت شورای اسلامی شهر گرگان را به‌دور از اغراض باندی و جناحی “بر اساس رویکرد مدیریت انقلابی” با هدف امیدآفرینی برای شهروندان عزیزمان متحول سازیم، ان‌شاءالله.

    به یاری خداوند توانا

    جهت ارتباط‌گیری با این شورا می‌توانید با شماره‌ی ۰۹۱۱۲۷۰۱۶۷۸ (آقای احمدی) تماس بگیرید.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *