×
×

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان
دریچه‌های سد وشمگیر مرمت‌شد

  • کد نوشته: 23746
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس جواد تیموری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان اظهار کرد: این پروژه ها شامل، بازسازی دریچه های اصلی و اضطراری مخزن اصلی سد وشمگیر، مرمت و بازسازی دریچه پریزمزرعه، مرمت و بازساری دریچه های سه درب، با اعتباری حدود 4میلیارد تومان بود که به بهره برداری رسید.
    دریچه‌های سد وشمگیر مرمت‌شد
  • تبلیغ هدفمند

     با حضور فرماندار آق قلا، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت، مدیران دستگاههای اجرایی و سیاسی شهرستان آق قلا آیین بهره برداری مرمت و بازسازی دریچه های سد وشمگیر همزمان با دهه فجر برگزار شد. 

    دریچه‌های سد وشمگیر مرمت‌شد

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس جواد تیموری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان اظهار کرد: این پروژه ها شامل، بازسازی دریچه های اصلی و اضطراری مخزن اصلی سد وشمگیر، مرمت و بازسازی دریچه پریزمزرعه، مرمت و بازساری دریچه های سه درب، با اعتباری حدود ۴میلیارد تومان بود که به بهره برداری رسید. 

     وی ضمن توضیحات فنی دریچه ها و توضیح مسائل فنی و عمومی و مشخصات پروژه ها ،از سپری شدن عمر مفید سد در ۲۰ سال پیش و رسیدن آن به دوره ۵۰سالگی را یاد آور شد و افزود: تمامی تلاش مدیریت و همکاران شرکت بر این بود که بتوانند احیای دوباره تاسیسات امروز به بهره برداری برسد.

    امیر شیر توماج فرماندار شهرستان آق قلا نیز در این جلسه ضمن تشکر از پیگیریها و تلاش شرکت آب منطقه ای با توجه به کمبود اعتبار در سال های قبل و شرایط سخت تحریم،  ازبه ثمر رساندن پروژ های مرتبط با دریچه های مخازن سد وشمگیر قدردانی کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *