×
×

حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران
افتتاح‌بیمارستان در شهرقدسسلامت، ذ

  • کد نوشته: 23955
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۵
  • ۰
  • به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ۱۶۰ تختخوابی سردار شهید سلیمانی با حضور حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران و سایر مسئولان جهت ارائه خدمات درمانی با اعتباری بالغ بر ۳۱۷ میلیارد تومان به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.
    افتتاح‌بیمارستان در شهرقدسسلامت، ذ
  • تبلیغ هدفمند

    بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی سردار سلیمانی شهرقدس با اعتباری بالغ بر ۳۱۷ میلیارد تومان به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

    افتتاح‌بیمارستان در شهرقدس

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ۱۶۰ تختخوابی سردار شهید سلیمانی با حضور حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران و سایر مسئولان جهت ارائه خدمات درمانی با اعتباری بالغ بر ۳۱۷ میلیارد تومان به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.


     
    گفتنی است افتتاح این بیمارستان نقطه عطفی در توسعه کمی و کیفی زیرساخت های درمانی شهرستان قدس و شهرستان های اطراف محسوب می شود، اجرای طرح این بیمارستان در جریان سفرهای استانی دولت در سال ۹۴ مورد تصویب قرار گرفت که به دنبال آن شهرداری و شورای اسلامی شهر قدس زمینی به مساحت ۲۲ هزار ۴۴۸ متر مربع اختصاص دادند تا کلنگ احداث این طرح بهداشتی درمانی توسط وزیر بهداشت و درمان همان سال به زمین بخورد.
     
    پیشرفت فیزیکی این طرح تا پایان سال ۹۷ حدود ۲۸ درصد بود که طی پیگیری ها از سال ۹۸ تاکنون پیشرفت قابل توجهی در تکمیل بخشی از زیر ساخت‌ها را فراهم شده است و تعامل دستگاه‌های اجرایی زمینه تسریع در اجرای این پروژه را فراهم کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *