×
×

بخشدار مرکزی شهرستان مرزی راز و جرگلان خراسان شمالی
اینترنت پرسرعت دردستان نیمی ازروستاهای بخش مرکزی رازوجرگلان

  • کد نوشته: 23970
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی مقیمی روز شنبه اظهار داشت: با بهره برداری از این ۲ سایت ایرانسل، روستاهای زرنه، امام دره، امانلی، گوی نیک و آنابای نیز به جمع مناطق دارای پوشش اینترنت ملحق شدند پیش از این تنها دهستان «باغلق»، روستای «تنگه ترکمن» و «بک پولاد» از اینترنت پرسرعت ۴جی و ۳جی برخوردار بودند.
    اینترنت پرسرعت دردستان نیمی ازروستاهای بخش مرکزی رازوجرگلان
  • تبلیغ هدفمند

    بخشدار مرکزی شهرستان مرزی راز و جرگلان خراسان شمالی گفت: نیمی از روستاهای منطقه با بهره‌برداری از ۲ دکل ایرانسل با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیاد ریال، از اینترنت پرسرعت برخوردار شده‌اند.

    اینترنت پرسرعت دردستان نیمی ازروستاهای بخش مرکزی رازوجرگلان

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین علی مقیمی روز شنبه اظهار داشت: با بهره برداری از این ۲ سایت ایرانسل، روستاهای زرنه، امام دره، امانلی، گوی نیک و آنابای نیز به جمع مناطق دارای پوشش اینترنت ملحق شدند پیش از این تنها دهستان «باغلق»، روستای «تنگه ترکمن» و «بک پولاد» از اینترنت پرسرعت ۴جی و ۳جی برخوردار بودند.

    وی افزود: در حقیقت با راه اندازی دکل های وب در روستای قوش تپه، میزان بهره مندی از اینترنت پرسرعت در روستاهای بخش مرکزی به ۶۰ تا ۷۰ درصد خواهد رسید.

    وی در اشاره به پوشش ۱۰۰ درصدی تلفن همراه در روستاهای بخش مرکزی اظهار داشت: در حال حاضر اولویت پوشش روستاهای با بیش از هزار نفر جمعیت «اشرف دره» و «پشنده» از اینترنت پرسرعت است که دکل همراه اول در هر ۲ روستا وجود دارد و تنها باید تجهیزات جدید برای ارتقای اینترنت آنها نصب شود.

    مقیمی در اشاره به نصب دکل های وب در روستای «قوش تپه» گفت: روستاهای «اسفروج»، «جلف دره»، «کلاته شیرو» و تنگه راز نیز با نصب تجهیزات ماهواره ای و مخابراتی و بهره برداری از این دکل در کنار روستای قوش تپه از اینترنت پرسرعت بهره مند خواهند شد.

    گفتنی است شهرستان مرزی راز و جرگلان با جمعیتی ۷۰ هزار نفری در ۱۲۰ کیلومتری شمال بجنورد واقع است، که دارای سه بخش و ۶ دهستان می باشد و ۸۵ درصد جمعیت این منطقه را روستائیان تشکیل می دهند.

    لازم به ذکر است این منطقه، بخشی در تابعیت شهرستان بجنورد بود که در اسفندماه سال ۱۳۹۲ به شهرستان ارتقا پیدا کرد و ۷۵  درصد از جمعیت این شهرستان ترکمنان اهل سنت هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *