×
×

استاندار گلستان
گلستان لباس نارنجی به تن کرد

  • کد نوشته: 23997
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین هادی حق‌شناس روز شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: به جز این سه شهرستان، کردکوی، آزادشهر، گنبدکاووس، مینودشت، کلاله و آق‌قلا در وضعیت زرد و گمیشان، بندرترکمن، رامیان، گالیکش و مراوه‌تپه در وضعیت آبی شیوع کرونا قرار دارند.
    گلستان لباس نارنجی به تن کرد
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت رعایت مداوم شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا در استان گفت که با افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس وضعیت شیوع کرونا در علی‌آبادکتول، گرگان و بندرگز نارنجی شد.

    گلستان لباس نارنجی به تن کرد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین هادی حق‌شناس روز شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: به جز این سه شهرستان، کردکوی، آزادشهر، گنبدکاووس، مینودشت، کلاله و آق‌قلا در وضعیت زرد و گمیشان، بندرترکمن، رامیان، گالیکش و مراوه‌تپه در وضعیت آبی شیوع کرونا قرار دارند.

    وی بیان کرد: سهل انگاری در رعایت شیوه نامه ها و عادی انگاری آن می تواند ورود گلستان به موج چهارم شیوع این بیماری را تسریع کند.

    استاندار گلستان با اشاره به آغاز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در استان افزود: به دلیل محدودیت در تزریق، تا زمان پوشش کامل این طرح، رعایت شیوه‌نامه‌ها همچنان باید مورد توجه جدی مردم قرار بگیرد.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان هم در این جلسه گفت: در حال حاضر ۴۳۲ تخت در استان به بیماران کرونایی اختصاص یافته در حالی که هفته قبل این تعداد ۳۸۰ تخت بود.

    عبدالرضا فاضل اظهار داشت: از مجموع بیماران بستری، ۹۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و حال ۳۹ نفر از آنان وخیم است.

    به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته سه بیمار کرونایی در گلستان جان خود را از دست دادند.

    وی همچنین به اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در گلستان اشاره کرد و گفت: تا روز گذشته واکسن کرونا به ۱۷۵ نفر تزریق شد و این روند همچنان ادامه دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *