×
×

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس
شهرداری گنبدآماده حضوردرپلی‌آف لیگ برتر

  • کد نوشته: 24589
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین عظیم جزیده روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با وجود امکانات اندک و میانگین سنی کم بازیکنان تیم، نتایج کسب شده در مرحله گروهی لیگ برتر بیشتر از حد انتظار بود که تلاش می کنیم روند رو به پیشرفت تیم را در بازی های پلی آف نیز ادامه دهیم.
    شهرداری گنبدآماده حضوردرپلی‌آف لیگ برتر
  • تبلیغ هدفمند

    سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت که تیمش برای حضور در مرحله پلی‌آف لیگ برتر و مصاف با تیم رده دومی شهرداری ارومیه آماده است.

    شهرداری گنبدآماده حضوردرپلی‌آف لیگ برتر

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین عظیم جزیده روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با وجود امکانات اندک و میانگین سنی کم بازیکنان تیم، نتایج کسب شده در مرحله گروهی لیگ برتر بیشتر از حد انتظار بود که تلاش می کنیم روند رو به پیشرفت تیم را در بازی های پلی آف نیز ادامه دهیم.

    وی بیان کرد: شکست تیم های مدعی مانند پیکان تهران، شهرداری قزوین و خاتم اردکان موجب افزایش روحیه بازیکنان جوان تیم شهرداری گنبد شد و در نتیجه آن با آمادگی مضاعف بازی های مرحله بعدی را آغاز می کنیم.

    سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: کسب هماهنگی بیشتر تا فرصت اندک باقیمانده تا آغاز بازی اول مرحله پلی آف در کنار شناخت کامل از تیم حریف و حمایت مسوولان استان و شهرستان می‌تواند موجب رسیدن به پیروزی در این مسابقه حساس شود.

    تیم شهرداری گنبدکاووس که موفق به کسب رتبه هفتم مرحله گروهی لیگ برتر والیبال کشور شده در مرحله پلی آف این رقابت‌ها روزهای ۶ و ۸ اسفندماه به مصاف شهرداری ارومیه می رود.

    جزیده گفت: تمرینات تیم شهرداری گنبد با پایان بازی های مرحله مقدماتی متوقف نشده و بازیکنان با روزی سه ساعت تمرین خود را برای بازی با ارومیه آماده می کنند.

    طبق برنامه فدراسیون والیبال، مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان به صورت متمرکز و دو برد از سه بازی برگزار خواهد شد.

    در پایان مرحله مقدماتی، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، شهرداری ارومیه، شهداب یزد، فولاد سیرجان، سایپا تهران، لبنیات هراز آمل، شهرداری گنبد و شهرداری ورامین در رتبه های اول تا هشتم جدول قرار گرفته و راهی مرحله پلی‌آف شدند.

    بازی های امسال لیگ برتر والیبال کشور به دلیل شیوع کرونا به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *