×
×

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج
کشف بیش از۸تن کنسانتره بدون مجوزدرفاروج

  • کد نوشته: 25005
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"یدالله نوروزی" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری و فروش مقدار قابل توجهی کنسانتره خوراک دامی بدون مجوز در حاشیه این شهرستان می کند، بلافاصله ماموران انتظامی با جدیت وارد عمل شدند.
    کشف بیش از۸تن کنسانتره بدون مجوزدرفاروج
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از کشف ۸ تن و ۵۱۹ کیلوگرم کنسانتره قاچاق و بدون مجوز در این شهرستان خبر داد.

    کشف بیش از۸تن کنسانتره بدون مجوزدرفاروج

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”یدالله نوروزی” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری و فروش مقدار قابل توجهی کنسانتره خوراک دامی بدون مجوز در حاشیه این شهرستان می کند، بلافاصله ماموران انتظامی با جدیت وارد عمل شدند.

    وی با اشاره به اینکه ماموران با تلاش مستمر، محل مورد نظر را شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این محل تعداد ۱۹۱ کیسه کنسانتره قاچاق و بدون مجوز به وزن ۸ تن و ۵۱۹ کیلوگرم کشف و ضبط شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان فاروج با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس همواره با ورود هرگونه کالای قاچاق با جدیت برخورد کرده و از شهروندان نیز انتظار می رود تا برای کمک به اقتصاد جامعه در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *