×
×

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی
بازداشت۱۰سارق ومالخروکشف ۷۰فقره سرقت

  • کد نوشته: 25098
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۶
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمد غلامی" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت در سطح استان، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
    بازداشت۱۰سارق ومالخروکشف ۷۰فقره سرقت
  • تبلیغ هدفمند

    جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۰ نفر سارق و مالخر و کشف ۷۰ فقره انواع سرقت در استان خبر داد

    بازداشت۱۰سارق ومالخروکشف ۷۰فقره سرقت

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محمد غلامی” با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت در سطح استان، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


    وی با اشاره بهاینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین گشت زنی های هدفمند موفق شدند سارقان را شناسای کنند، افزود: در چند عملیات غافلگیرانه ۱۰ نفر سارق و مالخر دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

    جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهان در تحقیقات انجام شده به ۷۰ فقره سرقت در سطح استان اعتراف کردند، تصریح کرد: سرقت از اماکن خصوصی و دولتی، منزل، مغازه، داخل و قطعات خودرو، جیب بری و … اعتراف کردند.

    وی با اشاره به اینکه متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدارها و توصیه های پلیس در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *